سرویس: اخبار شهرستان 13:21 - پنجشنبه 08 مهر 1395

در یادواره 103 شهید شهر ورزنه برگزار شد؛

خانواده شهدا باید پیام رسان خون شهید خود باشند

استاد حوزه و دانشگاه در یادواره شهدای ورزنه گفت: خانواده های شهدا باید پیام رسان خون شهدا بوده و اعتقادات و فرهنگ های ارزشی آنها را به گوش تک تک افراد جامعه برسانند.

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق از ورزنه، شب گذشته به مناسبت هفته دفاع مقدس یادواره 103 شهید شهر ورزنه با حضور خانواده معظم شهدا روحانیت، امام جمعه و جمعی از مسئولان در مسجد صاحب الزمان(عج) شهر ورزنه برگزار شد.

استاد حوزه و دانشگاه در این یادواره خطاب به خانواده های شهدا گفت: خانواده های شهدا باید پیام رسان خون شهدا بوده و اعتقادات و فرهنگ های ارزشی آنها را به گوش تک تک افراد جامعه برسانند.

حجت الاسلام احمد باقری با اشاره به اینکه یکی از بارزترین ویژگی شهدا ولایتمداری آنها بود اظهار کرد: امروزه ما سربلندی نظام جمهوری اسلامی ایران را مرهون خون شهدا و ولایتمداری و حرف شنوی از ولایت فقیه می دانیم که لازمه ولایت مداری حفاظت و پیروی از آن می باشد.

وی افزود: شهدا با حرکات خود برای نظام و انقلاب مثمر ثمر بوده اند و امروزه نیز ثمره خون شهدا را در سربلندی نظام جمهوری اسلامی ایران می بینیم و ما نیز باید با پیروی و تاسی از آرمان های شهدا در جامعه تاثیر گذار و مایه سربلندی کشور عزیزمان باشیم.

بخش بن رود و شهر ورزنه بیش از 186 شهید تقدیم نظام جمهوری اسلامی کرده است.

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.