سرویس: غیر تولیدی 08:17 - چهارشنبه 07 مهر 1395

جانشین قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) سپاه:

ملت بدون استقامت و مبارزه محکوم‌به شکست است/ همیشه از خائنان ضربه خورده‌ایم

سردار کریمی بابیان اینکه دشمن به فکر نفوذ هست و باید برای مقابله با آن همیشه مجهز باشیم، تصریح کرد: دشمن اگر از روی نادانی دست به اشتباهی در قبال جمهوری اسلامی بزند باید بداند دیگر کمر راست نخواهد کرد.

به گزارش اصفهان شرق، جانشین قرارگاه حمزه سیدالشهدا علیه‌السلام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفتگو با خبرنگار صاحب‌نیوز پیرامون فرمایشات رهبر معظم انقلاب اظهار کرد: ایشان با توجه به تحلیل‌های جامعشان به نحوی آینده را پیش‌بینی می‌کنند، ما نیز که پیرو و مطیع فرماندهی ایشان هستیم باید آنچه را که فرمان می‌دهند در انجامش پیشرو و پیش‌گام باشیم.

سردار سرتیپ دوم پاسدار نورالله کریمی بابیان اینکه رهبر معظم انقلاب در مورد حربه‌های دشمن شناخت دارند و دائم در حال هشدار دادن و راهنمایی به ملت اسلامی ایران هستند، گفت: دشمن به دنبال گرفتن ارزش‌های نظام انقلابی است به‌ویژه فرهنگ اصیل و اسلامی ما که برای آن‌ها لقمه‌ای دندان‌گیر است.

وی مراقبت در مورد جلوگیری از نفوذ را یک امر بدیهی برای کشور عنوان و تصریح کرد: اگر دشمن موفق به نفوذ شد بازگشت از آن سخت خواهد بود، دشمن به دنبال به تاراج بردن ذهن، فرهنگ،‌اندیشه و ارزش‌های والای انقلاب اسلامی است.

این  فرمانده نظامی با اشاره به غارت اندیشمندان بزرگ کشور، هنرها و ورزش‌های باستانی کشور توسط دیگر کشورها، اظهار کرد: دشمن به دنبال از بین بردن تاریخ و عقبه پرافتخار کشور ما است.

سردار کریمی بابیان اینکه انقلاب ما بر اساس ارزش‌های انسانی، شخصیتی،‌ حرمتی،‌ انقلابی و اسلامی استوارشده است، گفت: اگر افکار دیگر کشورها از زیر فشار تبلیغات روانی استعمار بیرون بیاید به انقلاب و اسلام ناب گرایش پیدا می‌کنند.

وی با تصریح بر اینکه ما برای ظهور حضرت حجت (عج) خود را آماده می‌کنیم،‌ اظهار کرد: اگر این آمادگی را ایجاد نکنیم در حقیقت کوتاهی کرده و دچار خسران می‌شویم، ‌لذا دشمن برای اینکه ما از این ارزش دور شویم با تمام قوت در حال دست‌وپا زدن هست تا کشور ما را دچار مشکلات فرهنگی بکند.

جانشین قرارگاه حمزه سیدالشهدا علیه‌السلام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ضمن توصیه به داشتن بصیرت با توجه به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب گفت: بصیرت و هوشیاری است که می‌تواند ارزش‌ها را حفظ بکند و بهترین شاخصه برای بصیرت داشتن الگویی همچون رهبر معظم انقلاب است.

سردار کریمی حاشیه زدن و تفسیر کردن ولایت را عاملی برای گرفتاری بیان کرد و افزود: قدرت ما در دین، انقلاب و رهبری است، اگر می‌خواهیم برده سلطه گران نباشیم باید برای این ارزش‌ها تلاش داشته باشیم.

وی ملت بدون استقامت و مبارزه را محکوم‌به شکست عنوان و تأکید کرد: دشمن امروز می‌داند که قدرت نظامی برگرفته از ولایت‌فقیه،‌ ملت بسیجی و انقلابی ما هست و طبیعی است که به دنبال شکست این قدرت از هر طریقی است.

جانشین قرارگاه حمزه سیدالشهدا علیه‌السلام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قدرت بازدارندگی نظام جمهوری اسلامی ایران را بالا بیان و اظهار کرد: تاریخ نشان داده که ملت ما ملتی سلطه‌پذیر نبوده، اگر هم‌جایی را ازدست‌داده بوده‌ایم به‌واسطه خیانت، خائنین بوده است.

سردار کریمی بابیان اینکه دشمن به فکر نفوذ هست و باید برای مقابله با آن همیشه مجهز باشیم، تصریح کرد: دشمن اگر از روی نادانی دست به اشتباهی در قبال جمهوری اسلامی بزند باید بداند دیگر کمر راست نخواهد کرد و در طول تاریخ جز پشیمانی برای او چیز دیگری باقی نخواهد ماند.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.