سرویس: غیر تولیدی 09:02 - چهارشنبه 07 مهر 1395

مجید مجیدی:

کاش وزیر بهداشت به‌ عنوان وزیر ارشاد فعالیت می‌کرد/ باید برای حوزه فرهنگ فکر اساسی شود

کارگردان مطرح سینمای ایران گفت: جامعه هنری گاهی آرزو می‌کنند که کاش وزیر بهداشت به‌ عنوان وزیر فرهنگ فعالیت می‌کرد.

به گزارش اصفهان شرق، مجید مجیدی سه‌شنبه‌شب در مراسم افتتاحیه بیست و یکمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور در سالن اجتماعات تالار ابن‌سینا مشهد، ضمن ابراز خرسندی نسبت به حضور در این مراسم اظهار کرد: با وجود اینکه دعوت انجمن‌ها و محافل را کمتر قبول می‌کنم، اما خوشحالم که برای چندمین بار در شهر امام مهربانی‌ها مهمان هستم.

وی با اشاره به ویژگی‌های شخصیتی وزیر بهداشت و محبوبیت وی در جامعه فرهنگ و هنر کشور بیان کرد: هر کس برای مردم و محرومین قدمی بردارد خداوند او را در دل‌های دیگران محبوب می‌کند.

کارگردان مطرح سینمای ایران، فرهنگ و هنر را پیشانی انقلاب برشمرد و عنوان کرد: متأسفانه دولت‌ها با حوزه فرهنگ و هنر نامهربان بوده‌اند.

مجیدی تبیین کرد: جامعه هنری در برخی مواقع با حالت مزاح آرزو می‌کنند که کاش وزیر بهداشت به‌ عنوان وزیر فرهنگ فعالیت می‌کرد، چراکه تلاش‌های وزیر بهداشت در عرصه بهداشت و درمان قابل‌تقدیر است و باید برای حوزه فرهنگ فکر اساسی کرد.

در ادامه این مراسم محمدرضا فراهانی معاون فرهنگی دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با تأکید بر اینکه این جشنواره صرفاً توجه به هنرهای آوایی نیست، بیان کرد: علاوه بر اینکه در این جشنواره به هنرهای بصری قرآنی نیز توجه شده، حضور فعال دانشجویان در کنار اساتید آن را به‌عنوان رویداد مهم جشنواره‌ای در کشور تبدیل کرده ست.

گفتنی است؛ در پایان این مراسم، وزیر بهداشت از تمبر یادبود بیست ‌و‌ یکمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی رونمایی کرد.

منبع: فارس
دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.