سرویس: غیر تولیدی 07:32 - سه شنبه 06 مهر 1395

عضو فراکسیون ولایت مجلس دهم تاکید کرد:

«ملت بصیر»، «تدابیر رهبری» و «نیروی مسلح روزآمد» سه رکن اقتدار نظام/ تقویت بنیه دفاعی پاسخی بر یاوه‌گویی دشمنان است

حجت‌الاسلام سالک کاشانی تأکید کرد: هرکسی کوله‌بار مبارزه علیه شبکه‌ های صهیونیستی و استکبار جهانی بر دوش بکشد مورد حمایت نظام جمهوری اسلامی است.

به گزارش اصفهان شرق، نایب‌رییس کمیسیون فرهنگی و نماینده مردم اصفهان مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار صاحب‌نیوز، با اشاره به بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب که خطاب به سران سلطه و استکبار جهانی بود، تصریح کرد: دست برداشتن از مبانی اصلی و آرمان‌های انقلاب اسلامی هرگز در نظام رخ نخواهد داد و تسلیم آنچه که استکبار دیکته می‌کند نخواهیم شد، ما در مقابل آن‌ها در دفاع از آرمان‌هایمان محکم ایستادگی می‌کنیم و خواهیم ایستاد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین احمد سالک کاشانی توانمندی دفاعی را با اهمیت بیان و اظهار کرد: امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) عزیز توصیه‌ای به مراکز و نیروهای مسلح داشتند مبنی بر اینکه که باید بنیه دفاعی خود را همیشه به‌روز نگه دارند، لذا این از طرق مختلف ازجمله بحث خودکفایی در نیروهای مسلح عملیاتی است.

وی ازجمله روزآمدی‌های نیروهای مسلح کشور را پیشرفت‌های امروز نظام مقتدر جمهوری اسلامی ایران در هوافضا،‌موشکی، رادار و مسائل مختلف و به ویژه نیروی دریایی کشور عنوان و تأکید کرد: این اقتدار را آمریکایی‌ها در خلیج‌فارس و در جاهای دیگر مشاهده کرده‌اند و به این مسئله آگاه هستند.

نایب‌رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به حدیث شریف «نعمتان مجهولتان الصّحّه و الأمان» گفت: امنیت امروز در جمهوری اسلامی ایران به خاطر اقتدار نظامی کشور است.

عضو فراکسیون ولایت مجلس دهم تصریح کرد: کشورهایی که اقتدار نظامی نداشته باشند سلطه جهانی به راحتی بر آنان تسلط می‌یابد، این‌که سراغ جمهوری اسلامی نمی‌توانند بیایند یا تهدیدهایی که می‌کنند عملیاتی نیست به علت حضور مردم با بصیرت ولایتمدار، تدابیر رهبر معظم انقلاب و حضور نیروهای مسلح انقلاب اسلامی روزآمد در صحنه جامعه است.

نماینده مردم اصفهان در خانه ملت ابراز امیدواری کرد: با تقویت بنیه دفاعی بتوانیم پاسخ بسیاری از یاوه‌گویی‌های مزدوران استکبار جهانی همچون آل سعود و آل خلیفه را در منطقه بدهیم که شُکر خدا این توانمندی را با اقتدار داریم.

وی حمایت از جبهه مقاومت اسلامی در برابر استکبار جهانی و شبکه جهانی صهیونیسم را جزء راهبردهای نظام عنوان و خاطرنشان کرد: ما از مقاومت فلسطین دفاع می‌کنیم از هر کسی که کوله‌بار مبارزه علیه شبکه‌های صهیونیستی و استکبار جهانی بر دوش بکشد مورد حمایت نظام جمهوری اسلامی است این از اصول قانون اساسی نیز هست و ما با صراحت اعلام می‌کنیم از مردم مظلوم یمن، سوریه، فلسطین، بحرین، عربستان، عراق و دیگر جاها حمایت‌های مادی، معنوی و نظامی‌مان را خواهیم داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.