سرویس: غیر تولیدی 11:33 - دوشنبه 05 مهر 1395

فرمانده نیروی انتظامی کشور:

کارشناسان انگلیسی و آمریکایی به اقتدار و امنیت ایران اذعان دارند/ ناجا به دنبال گرفتن بیشترین تلفات از بر هم زنندگان امنیت است

اقتدار و توانمندی دفاعی ایران موجب شده که دشمن را از هر تهدیدی علیه نظام اسلامی ایران منصرف کند، ایران از چنان اقتداری امروز برخوردار است که حافظ امنیت مرزهای کشورهای همسایه نیز است

به گزارش اصفهان شرق، به نقل از صاحب نیوز، فرمانده نیروی انتظامی کشور صبح امروز در مراسم دانش‌آموختگی فراگیران  آموزشگاه علمی و تخصصی شهید بهشتی ناجا در اصفهان اظهار کرد: امروز دفاع مقدسی دیگر مطرح است، در دهه ۶۰ رزمندگان اسلام در دفاع مقدس در جنگ سخت در مقابل دشمن ایستادند و امروز بر ما فرض است  که در جنگ نرم مقابل دشمن مقاومت کنیم.

سردار حسین اشتری با اشاره به پیچیدگی‌های جنگ نرم دشمن نسبت به جنگ سخت، گفت: مقابله با دشمن در جنگ نرم نیازمند هوشیاری بیشتر مردم و بصیرت مسئولین است، امروز امنیت مثال‌زدنی کشور مدیون خون شهدا است، اگر نیم‌نگاهی به کشورهای منطقه و کشور های اروپایی و آمریکایی که داعیه‌دار برقراری امنیت هستند داشته باشیم متوجه این امر حیاتی در کشور خود خواهیم شد.

وی تصریح کرد: امروز به برکت روحیه انقلابی و هوشیاری مثال‌زدنی مردم و دستگاه‌های انتظامی و نظامی، امنیتی خوبی داریم، امروز نیروهای مسلح اعم از ارتش و سپاه پاسداران و نیروی مقاومت بسیج و نیروی انتظامی در کنار دستگاه‌های قضایی و امنیتی تحت فرماندهی یک فرمانده مقتدر مانند رهبر معظم انقلاب، آمادگی تأمین دفاع و امنیت کشور را دارند.

این مقام ارشد انتظامی  تأکید کرد: اقتدار و امنیت ایران  مورد تأکید و تصدیق کارشناسان و تحلیل گران انگلیسی و آمریکایی است، به‌گونه‌ای که این کارشناسان مکرراً بیان می‌کنند که ایران قدرت برتر منطقه و چه بسا در جهان است.

اشتری با بیان اینکه این اقتدار و توانمندی دفاعی ایران است که دشمن را از هر تهدیدی علیه نظام اسلامی ایران منصرف می‌کند و اجازه کوچکترین جسارت را به دشمن نمی‌دهد، گفت: امروز در بیش از هشت هزار و ۸۰۰ کیلومتر مرزهای جمهوری اسلامی ایران با همسایگانش امنیت به‌ طور کامل برقرار است.

وی بیان کرد: ایران از چنان اقتداری برخوردار است که حتی حافظ امنیت مرزهای کشور های همسایه که در زمینه امنیتی ثباتی ندارند است و به حمدالله به برکت جانفشانی جوانان ایرانی در نیروهای مسلح امنیت  کامل در داخل  کشور  و جاده‌ها برقرار است  و پاسداری از این امنیت وظیفه ما است.

فرمانده ناجا ادامه داد: وظیفه ناجا ارتقا نظم و امنیت در جامعه است، امروز نیروهای انتظامی و مسلح جمهوری اسلامی ایران مأوا و ملجأ مردم هستند و این بالاترین افتخار است.

اشتری عنوان کرد: امروز در مراکز آموزشی نظامی شاهد انجام برنامه‌های خوب هستیم و امیدواریم با همدلی و همزبانی و همکاری مجموعه نیروی انتظامی به اهداف عالیه نظام دست یابیم.

فرمانده ناجا گفت: هشت سال دفاع مقدس دوران باشکوه و ارزشمندی برای کشور بود، همانطوری که امام فرمودند این جنگ نعمتی برای کشور ایران بود.

وی ابراز کرد: امروز شاهدیم به برکت دوران دفاع مقدس به چه شکوه و عزتمندی دست پیداکرده‌ایم، جنگ را ناخواسته بر ما تحمیل کردند ولی آن دوران ذخیره‌ای برای ما و نسل‌های آینده است که با کمترین امکانات در برابر ارتش تا بن دندان مسلح بعث دفاع کردیم و این دفاع ما مقدس بود.

فرمانده نیروی انتظامی کشور اذعان کرد: اگر  امروز صنعت دفاعی کشور به پیشرفت‌هایی رسیده است به برکت ان دفاع مقدس بوده، دانشمندان جوان اگر با علم خود نوآوری انجام می‌دهند به برکت آن روحیه جهادی است.

وی افزود: در شرایط حال حاضر جوانانی را داریم که به عشق دوران دفاع مقدس و ولایت در حال خدمت به کشور هستند، در نیروی عظیم انتظامی  جوانانی مشغول به خدمت برای نظم و آرامش هستند که متکی به دوران حماسی و انقلابی دفاع مقدس هستند، ما هر چه داریم از برکت امام شهیدان و شهیدان است.

اشتری تصریح کرد: مراکز آموزشی در حال تربیت جوانان انقلابی، پرشور و آماده اجرای مأموریت‌ها هستند، شعار ایمان، انضباط و آموزش را که سرلوحه خود قرار داده‌ایم در عمل پیاده کرده‌ایم، آموزش نقش مؤثری در پیشرفت مأموریت‌های پلیس دارد، هر میزان که در این زمینه هزینه کنیم، عین سرمایه‌گذاری است.

وی ابراز کرد: باب شهادت در نیروی انتظامی باز است، برای تأمین امنیت کشور خون جوانان زیادی نثار انقلاب  شده است، البته نیروی انتظامی با تجهیزات به‌ روز و آموزش‌های تخصص به دنبال گرفتن بیشترین تلفات از مخلان امنیت و اشرار است، برای نیروی انتظامی تعطیلی معنا ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.