سرویس: غیر تولیدی 15:18 - دوشنبه 05 مهر 1395

فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) اصفهان:

امنیت پایدار ایران با دلار به دست نیامده است/ هرجا موفقیتی نبوده قطعا از آرمان های انقلاب فاصله گرفته ایم

سردار سلیمانی تاکید کرد: متاسفانه در کشور ما فرهنگ دیگری در مقابل مدیریت جهادی در حال شکل گیری است تا بتواند این مدیریت عظیم را به حاشیه ببرد و ما اگر ادعای تبعیت از مقام معظم رهبری را داریم باید در مقام عمل اثبات کنیم.

به گزارش اصفهان شرق، به نقل از صاحب نیوز، فرمانده سپاه  حضرت صاحب الزمان(عج) استان اصفهان که صبح امروز به عنوان میهمان ویژه در جلسه ی ۱۴۹شورای شهر اصفهان شرکت کرده بود ضمن تبریک هفته دفاع مقدس به توانمندی های انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: دستاوردهای بزرگی در دوران دفاع مقدس بدست آوردیم که مهمترین آن اثبات کارآمدی نظام مردمسالاری دینی است.

سردار سرتیپ پاسدار غلامرضا سلیمانی ادامه داد: در زمانی که ما در شرایط سخت ابتدای استقرار نظام قرار دشتیم بدون هیچ آمادگی، دنیا چالش بزرگی را پیش روی ما قرار دادو امام این چالش بزگ را به یک گنجینه تمام نشدنی تبدیل کرد و از یک پیچ خطرناک مملکت را عبور داد.

وی افزود: در این جنگ نه تنها دشمن به هدفش نرسید بلکه بر اساس اسناد سازمان ملل ایران به عنوان طرف پیروز مخاصمه معرفی و دشمن هم محکوم شد.

وی دستاورد دیگر نظام را خلق مکتب دفاعی انقلاب اسلامی خواند و اذعان کرد: اگر جنگها را کلاسیک و منظم و نامنظم و شهری و نامتقارن تقسیم بندی کنیم، مکتب انقلاب اسلامی در همه این عرصه ها کارآمد است و اگر کشوری بخواهد پیروز شود و ایمن باشد اگر به این مکتب متوسل شود می تواند کشورش را نجات دهد.

سردار سلیمانی پیروزی مجاهدان در کشورهای مختلف را نشان دهنده خلاقیت این مکتب دفاعی دانست و تصریح کرد: مدیریت ولایت فقیه، مدیریتی از نهضت عاشورا در عصر امروز عملیاتی کرد که خود دستاورد بزرگی است و اگر امروز جمهوری اسلامی یک قدرت بزرگ است بوسیله همین مکتب است که با عمق استراتژی مردم در شجره الهی بسیج ریشه دوانده است.

وی اضافه کرد: امنیت پایدار ما با دلار و تجهیزات آن چنانی به دست نیامده، بلکه پایداری و ثبات با خون شهدا به دست آمده است؛ اینها تبلیغ نیست بلکه همه دنیا اعتراف دارند که ایران جزیره ثبات منطقه است.

فرمانده سپاه اصفهان، باور ما می توانیم را حاصل دوران دفاع مقدس خواند و گفت: شهیدان ما این باور را داشتنتد که هیچ مشکلی در مقابل ما غیر قابل برداشتن نیست و آن صحنه های سختی که آنها مدیریت کردند ناشی از همین تفکر بود و امروز همان مدیریت می تواند چاره ساز باشد و مشکلات و چالش های فرهنگی را حل کند وجوانان ما مسیر توسعه را طی کنند.

وی عدم توجه به مختصات حکومت عاشورایی و انقلاب اسلامی را از دلایل ضعف و شکست در عرصه هایی مانند اقتصاد عنوان کرد و افزود: هرجا موفقیتی نبوده قطعا ما از آرمان ها و مختصات انقلاب اسلامی فاصله گرفته ایم و نسخه های خارجی را جایگزین کردیم، همانند مسائل اقتصادی قطعا شکست خورده ایم.

سردار سلیمانی با ابراز گلایه از برخی مسئولان گفت: متاسفانه در کشور ما فرهنگ دیگری در مقابل مدیریت جهادی در حال شکل گیری است تا بتواند این مدیریت عظیم را به حاشیه ببرد و ما اگر ادعای تبعیت از مقام معظم رهبری را داریم باید در مقام عمل آن اثبات کنیم.

فرمانده سپاه استان اصفهان اضافه کرد: در مسائل اقتصادی بعد از انقلاب پیشرفت های خوبی داشته یم ولی هدف باید آن باشد که اگر مانند مکتب سیاسی کشورهای دیگر به ما رجوع کردند و مکتب اقتصادی خواستند تا الگو برداری کنند بتوانیم ارائه دهیم.

وی ادامه داد: بانکداری و واردات بی رویه کالا و عدم مصرف کالاهای داخلی توسط مصرف کنندگان نشان از نسخه های غربی برای اقتصاد کشورمان است که این مسائل با آرمان های امام راحل و منویات رهبر معظم انقلاب و همچنین مدیریت جهادی فاصله دارد.

این فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: با مدیریت مناطق محروم ریاست جمهوری تفاهم نامه ای مبتنی بر آبادانی ۲۰۰ روستای محروم در سطح کشور منعقد شده که سهم اصفهان چهار روستا در شهرستان های فریدونشهر، خور و بیابانک، بویین ومیاندشت و سمیرم است که قرار است الگوی محرومیت زدایی برای ما شوند.

سردار سلیمانی با اشاره به اقتصاد مقاومتی ادامه اصفهان ظرفیت بالایی برای ایجاد ظرفیت های اقتصادی دارد و با تقویت اقتصاد مقاومتی می توان در مناطق محروم از مهاجرت پیشگیری کرد.

وی آمادگی سپاه استان برای همکاری با شهرداری در ساخت سالن های ورزشی، یادمان های مناطق موشک خورده اصفهان و تولید آثار فاخر هنری را اعلام کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.