سرویس: تولیدی 14:55 - یکشنبه 04 مهر 1395

در صبحگاه مشترک بسیج و مدارس حسن آباد مطرح شد؛

نسل چهار، به مطالعه در خصوص دفاع مقدس همت گمارند

در پنجمین روز از هفته دفاع مقدس صبحگاه مشترک از طرف بسیج دانش آموزی شهید باهنر جرقویه علیا در دبیرستان شهید مطهری شهر حسن آباد با حضور مسئولان و دانش آموزان شهر برگزار شد.

به گزارش اصفهان شرق، هفته دفاع مقدس فرصتی مطلوب برای گسترش آرمان شهدا در بین نسل چهارم جامعه است تا بتوان جنگ نرم دشمن را با ارائه الگوهای صحیح خنثی کرد.

فرمانده بسیج دانش آموزی حوزه شهید باهنر جرقویه علیا با تبریک و بزرگداشت هفته دفاع مقدس با اشاره به کم توجهی دانش آموزان به مطالعه در مورد دفاع مقدس گفت: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری دفاع مقدس گنجینه تمام نشدنی است و می توان سال های طولانی هزار و هزاران کتاب و مقاله نوشت ولیکن امروز مطالعه صحیح صورت نمی گیرد.

محسن منصوری با اشاره مطالعه کم دانش آموزان در مورد دفاع مقدس تاکید کرد: دانش آموزان امروز جنگ را ندیده اند و می طلبد تا مطالعه کتاب های دفاع مقدس را در راس برنامه های خود قرار دهند چراکه از هر زاویه ای که به موضوع دفاع مقدس وارد شویم مطالبی نا گفته زیادی داریم.

وی با توجه به پنجم مهر ماه روز عملیات ثامن الائمه و شکستن حصر آبادان افزود: دانش آموزان و دانشجویان ما باید بدانند که در دوران دفاع مقدس کشور ایران با کل دنیا نبرد می کرد چون تمام کشورها از همه نظر به کشور عراق کمک می کردند با این وجود رزمندگان ما تا اخرین لحظه جنگیدند ولی یک وجب از خاکمان را از دست ندادم و این افتخار کشور است.

منصوری خاطرنشان کرد: دشمن در صدد ضربه زدن به کشور و نسل جوان است و ما باید در این مسیر گام های خود را استوار کنیم.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.