سرویس: اجتماعی 15:15 - یکشنبه 04 مهر 1395

مدیر فرهنگی بسیج جامعه زنان اصفهان خبر داد؛

برگزاری نمایشگاه «حریم امن» در باغ موزه دفاع مقدس اصفهان

صالحی گفت: هدف از برگزاری نمایشگاه حریم امن در هفته دفاع مقدس این است که ما نیز باید همانند رزمندگان هشت سال دفاع مقدس که از حریم خانواده خود و دیگران دفاع کردند، از این حریم امن دفاع کنیم.

به گزارش اصفهان شرق،مدیر فرهنگی اجتماعی سازمان بسیج جامعه زنان استان اصفهان در گفتگو با خبرنگار آرمان زنان، با اشاره به هفته دفاع مقدس و برنامه های بسیج جامعه زنان در این هفته به برگزاری نمایشگاه «حریم امن» در باغ موزه دفاع مقدس اشاره و اظهار کرد: این نمایشگاه در باغ موزه دفاع مقدس جنب باغ غدیر اصفهان و به مدت یک هفته برپا است.

فاطمه صالحی با بیان اینکه محتوای این نمایشگاه عفاف، حجاب و انتظار است، افزود: این نمایشگاه در ادامه برنامه های مدافعان حریم خانواده برگزار می شود و هدف از برگزاری آن در هفته دفاع مقدس این نکته است که ما نیز باید همانند رزمندگان هشت سال دفاع مقدس که از حریم خانواده خود و دیگران دفاع کردند، از این حریم امن دفاع کنیم.

مدیر فرهنگی اجتماعی سازمان بسیج جامعه زنان استان اصفهان عنوان کرد: این نمایشگاه با محتوای حجاب و قرآن، حجاب و زندگی و … دایر شده و بازدید از آن برای عموم مردم آزاد است.

وی ادامه داد: در نمایشگاه مذکور تصاویری از تلاش چند ساله یکی از عکاسان اصفهانی به نام آقای حسینی زاده که عضو مجموعه هنری تبلیغاتی شمس نهان هستند، پیرامون موضوع حجاب و عفاف به نمایش در می آید.

صالحی اضافه کرد: این تصاویر بدون هر گونه روتوش و تغییری به نمایش گذاشته می شوند، ضمن اینکه در یکی از غرفه ها قرار است همسر آقای حسینی زاده که خود از طراحان لباس ایرانی اسلامی هستند، با چادرهای رنگی زیبا از خانم ها عکس های رنگی حجم دار بگیرند.

وی خاطر نشان کرد: این نمایشگاه به همت بسیج جامعه زنان استان اصفهان از شنبه سوم مهرماه به مدت یک هفته و از ساعت ۹ تا ۱۲ و ۱۶ تا ۲۲ دایر است.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.