سرویس: غیر تولیدی 15:13 - شنبه 03 مهر 1395

بسیج دانشجویی اصفهان در بیانیه ای تاکید کرد

راهِ پیشرفت مسامحه و سازش نیست بلکه مبارزه و حساسیت در برابر دشمن است/ دانشجویان انقلابی در راه مبارزه با استکبار هیچگاه کوتاه نخواهند آمد

در این بیانیه آمده است: مسئولین محترم کشور بدانند که راه پیشرفت و سرآمدی از مسامحه و سازش نمیگذرد بلکه مبارزه و حساسیت در برابر دشمن است. راهی که ما دانشجویان انقلابی آنرا تعطیل پذیر ندانسته و هیچگاه در آن کوتاهی نمی کنیم.

به گزارش اصفهان شرق، بسیج دانشجویی استان اصفهان همزمان با برگزاری نشست تشکیلاتى مسئولین بسیج دانشجویى استان اصفهان بیانیه ای صادر کرد.

متن بیانیه بدین شرح است:

الَّذینَ آمَنوا یُقاتِلونَ فی سَبیلِ اللَّهِ ۖ وَالَّذینَ کَفَروا یُقاتِلونَ فی سَبیلِ الطّاغوتِ فَقاتِلوا أَولِیاءَ الشَّیطانِ ۖ إِنَّ کَیدَ الشَّیطانِ کانَ ضَعیفًا (نساء ۷۵)
کسانی که ایمان دارند، در راه خدا پیکار می‌کنند؛ و آنها که کافرند، در راه طاغوت. پس شما با یاران شیطان، پیکار کنید! و از آنها نهراسید! زیرا که نقشه شیطان، همانند قدرتش ضعیف است.

بی شک استکبار ستیزی و مبارزه با ظالمان عالم، یکی از اهداف اصیل و اساسی انقلاب اسلامی است. هدفی که مبنای مقاومت در ۸سال جنگ تحمیلی علیه ملت ایران قرار داشت و بر اساس همین مبنا در مقابل همه قدرت های شرق و غرب ایستادگی کرد.
مقاومت و ظلم ستیزی که محدود به هشت سال دفاع مقدس نشد و همواره در طول تاریخ انقلاب مبنای حرکت انقلاب اسلامی بوده است.
همین موتور محرک انقلاب سبب خباثت ها و جنایات جبهه سراپا کفر و استکبار بوده است. جنایاتی که محدود به بازه پس از انقلاب نبوده است و مردم شریف ایران از پیش از انقلاب نیز زخم هایی از چنگال های خونین استکبار بر سینه دارند.

ده ها سال از اولین جنایات آمریکا، این استکبار جهانی علیه ملت ایران میگذرد. جنایاتی که هر یک به مثابه برگی از کتاب سیاهه جنایات آمریکاست و در کمال بی شرمی و وقاحت و در حالی که بشریت از دروغ های رنگین حقوق بشر و صلح جهانی او در تعجبند ، مرتکب هر جنایتی میگردد و فرزندان نامشروعش با عناوین داعش و … عقده گشایی میکنند ، گاه به اسم ساختگی تروریسم به مردم بی دفاع یورش می برند و گاه هجمه های اقتصادی و فرهنگی را وسیله و ابزار استکباری خود قرار می دهند، اما آنچه که در پس این هزار چهره خندان و بزک گونه نهفته، چیزی جز حیوانی درنده و وحشی نیست.
آمریکا، این تمدن ورشکسته و ظالم، یک جغرافیا در گوشه ای از عالم نیست بلکه الگو و سردمدار ظالمان جهان است. اما باید دانست این ظالم بذات هر گاه از ملل قهرمان و استکبار ستیز سیلی خورد با شکلی مفتضحانه در لانه خزید و هر گاه در مقابل خود، سازشکاران، ترسویان و مسامحه گران را یافت قدار تر از قبل اهداف ننگین خود را دنبال کرد.
کافی است تا نگاهی هرچند گذرا بر سرنوشت سازشکاران ترسو بیاندازیم تا به وضوح در یابیم که نه تنها مورد خشم و قهر ملت خود قرار گرفتند بلکه گوشه اى جوانمردى از الگوی آمال خود یعنی کد خدای جنایتکار ندیدند.
سازشکاران گاه با شعار رفاه و توسعه به مستضعفین پشت کردند و گاه با شعار تنش زدایی، استقلال ملتی را قربانی خواسته های هم حزبى و هم قبیله ای های خود کردند و خسته از مسیر انقلاب، ندای دوستی با دشمن سر دادند و عقب افتاده از مردم به گدایى از کدخدا پرداختند.
باید به این سوال پاسخ بدهند که آمریکا، این جرثومه فساد و تباهی را نمی بینند، مگر ندای مرگ بر آمریکای مردم خود را نمی شنوند ، مگر به آرمان های انقلاب اسلامى پای بند نیستند و استقلال کشور را مد نظر ندارند؟ آیا انقلابی نیستند این عده ی مدیون به انقلاب!!!
مسئولین محترم کشور بدانند که راه پیشرفت و سرآمدی از مسامحه و سازش نمیگذرد بلکه مبارزه و حساسیت در برابر دشمن است.راهی که ما دانشجویان انقلابی آنرا تعطیل پذیر ندانسته و هیچگاه در آن کوتاهی نمی کنیم.
مسئولین محترم کشور بدانند هیچگاه چهره ی شیطانی آمریکا از حافظه ملت غیور و به خصوص ما دانشجویان انقلابی پاک نخواهد گشت و سیاهه جنایات این جهانخوار فراموش نخواهد شد.
ما دانشجویان انقلابى استان اصفهان کلام گهربار حضرت روح الله که فرمودند “هرگز امان نامه کفر و الحاد را امضا نمی کنیم” از خاطر نمیبریم و به دولت محترم توصیه میکنیم که در رویکرد خویش در مواجه با شیطان بزرگ تجدید نظر اساسی نماید.
ما دانشجویان و بسیجیان استان اصفهان از مسئولین محترم دولت انتظار داریم تا با نگرشی صحیح و روحیه ای انقلابی دست از توجیه بد عهدی های نظام استکبار برداشته و واقع گرایانه و عقلانى نسبت به حل مشکلات معیشتى مردم اقدام عملى و جدى نمایند و به جاى گدایى از کدخدا در پیگیرى از برجام، اقتصاد مقاومتى را سرلوحه ى کار خویش قرار دهند.
در پایان ما حافظان انقلاب اسلامى اعلام میداریم که هرگز توان داخلی را در رفع معضلات از یاد نبرده و از مسئولین محترم کشور می خواهیم با قطع امید از طرف های
توطئه گر غربى رویکردی داخلی نسبت به حل معضلات کشور داشته باشند و از آمادگى نخبگان و جوانان انقلابى براى کمک به دولت، جهت حل مشکلات اقتصادى کشور و مشکلات معیشتى مردم استفاده کنند.
و السلام

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.