سرویس: اخبار شهرستان » اژیه 18:23 - جمعه 02 مهر 1395

امام جمعه شهر اژیه:

وعده های بی ثمر مسئولان در پرداخت وجه گندم، ضربه بزرگی به کشاورزان شرق اصفهان زده است

حجت الاسلام شاهمیری گفت: مسئولان و کسانی که گندم کشاورزان را گرفته اند و پول آنرا پرداخت نکرده اند بدانند که به کشاورزان مدیدن می باشند.

به گزارش اصفهان شرق از اژیه، امام جمعه شهر اژیه در خطبه اول نماز جمعه با اشاره ای به سوره مبارکه مومنون آیه 155نمودند که در این سوره گفته شده :آیا فکر کردید شما را بدون هدف و دلیل آفریدیم و آیا فکر میکنید به سوی ما باز نخواهید گشت.

حجت الاسلام شاهمیری در ادامه به وظایف ما در مورد امام زمان پرداخت و فرمود که زیارت جامعه کبیره یکی از معروفترین و بهترین زیارات میباشد که برای توسل به کلیه امامان توصیه شده وامام عصر (عج) نیز سفارش نماید و توصیه به خواندن این دعا نموده است و اگر کسی بخواهد به امام زمان (عج) توسل پیداکند میبایستی این دعا را به صورت مداوم بخواند. زیارت جامعه کبیره یکی از جامع ترین و کاملترین زیارات میباشد که از طرف امام هادی (ع) آورده شده است.
وی گفت :حضرت امام خمینی (ره) موقعی که در نجف اشرف بسر میبردند هرشب به پابوس امام علی (ع) میرفتند و ایستاده زیارت جامعه کبیره را میخواندند و حتی یک شب نیز این زیارت را ترک نکردند.

امام جمعه اژیه گفت : یکی از علما فرمود :زیارت جامعه کبیره در روزهای جمعه مهمتر از دعای عهد میباشد و تاکید به خواندن زیارت جامعه در روزهای جمعه کرده است.

photo_2016-09-23_17-49-20

امام جمعه شهر اژیه  در خطبه دوم نمازگزاران رادعوت و سفارش و توصیه به تقوای الهی و پرهیز از گناه نمود.
حجت الاسسلام شاهمیری هفته دفاع مقدس را به ایثارگران وجانبازان و تمامی ملت ایران تبریک گفت.و فرمود که حضرت علی (ع) میفرمایند :جهاد در راه خداوند متعال دری از درهای بهشت است که خداوند متعال این در را  برای دوستدارانش باز کرده است. و کسی که جهاد ننماید و یا کوتاهی در جهاد نماید میبایستی منتظر عواقب آن باشد .

در دوران دفاع مقدس ملت ایران از طرف هیچ کشوری حمایت نمیشد ولی آن طرف چندین کشور سلطه طلب کشور عراق را حمایت میکردند ولی با این حال ملت ایران باوجود رهبری فرزانه و فهیم که همه عشق و علاقه خاصی به ایشان داشتند در این جنگ نا برابر به پیروزی دست یافتند.
ایشان گفتند :هیچ کشور و یا ابر قدرتی نمیتواند نگاه چپ و یا فکر تعرض به ایران را در سر داشته باشد.دفاع مقدس بین دو کشور نبود بلکه جنگ بین حق و باطل بود و دفاع از مذهب شیعه بود.

شاهمیری گفت ما در حال حاظر هم نیاز به دفاع از میهن اسلامی داریم و دشمن در صدد ضربه زدن به جمهوری اسلامی ایران میباشد و در راس همه آنها آمریکا و اسراییل جنایتکار میباشند و حضرت امام خامنه ای(مدظله) در فرمایشات خود فرمودند :جهاد کبیر یعنی ایستادگی و مقاومت در برابر دشمنان و اگر مسئولین با هم هماهنگ و متحد باشند دشمنان هیچ غلطی نمیتوانند بکنند.همچنین تولدامام موسی ابن جعفر (ع) را خدمت تمام ملت ایران و نمازگزاران تبریک گفتند.

شاهمیری در ادامه اشاره ای به سر شماری نفوس و مسکن نمود و گفت : بیشتر مراجع تقلید این سرشماری را لازم دانسته و تاکید نموده اند که همه افراد اطلاعات را دقیق ثبت نمایند. وگفت که تمامی دستگاههاو مسئولین دولتی مکلفند که در مورد سر شماری جهت  رفاه حال مردم خدمات ارائه دهند.

و در آخر گفت: حق کشاورزان از بین رفته وهیچ توجهی به کشاورزان نمیشود و حدود 3 ماه از برداشت و تحویل گندم گذشته ولی پولی دست کشاورز را نگرفته و قول این هفته و آن هفته مسئولین ضربه بزرگی به کشاورزان زحمت کش وارد نموده است و تمامی حسابهای کشاورزان را خراب نموده و مسئولین و کسانی که گندم کشاورزان را گرفته اند و پول آنرا پرداخت نکرده اند بدانند که به کشاورزان مدیدن میباشند.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.