اصفهان شرق

رزمایش نیروی انتظامی به منظور افزایش آمادگی و توانمندی نیروها در برابر تهدیدات امنیتی

کدخبر: 113154
1395/07/02 در ساعت 16:00

به گزارش اصفهان شرق، سرهنگ حسین حسین زاده گفت: در ادامه رزمایش های نیروی انتظامی به منظور افزایش آمادگی و توانمندی نیروها در برابر حوادث و تهدیدات امنیتی، جمعه دوم مهرماه از ساعت ۱۶ تا ۱۸ بعد از ظهر رزمایش دفاع شهری با فرض عملیات گروگانگیری در منطقه امام زاده محمد، سینما ساحل، خیابان مصلی و بهارستان به اجرا گذاشته می شود.

این مقام انتظامی عنوان داشت: در این رزمایش از تمام امکانات، تجهیزات و توان نیروی پلیس برای برقراری هرچه بهتر امنیت در مواقع حساس و بحرانی استفاده شده و کلیه دستگاه های امدادی و خدماتی شهرستان اصفهان نیز با مجموعه فرماندهی انتظامی استان همکاری خواهند کرد.

جانشین فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه در طول سال رزمایش های مختلفی توسط نیروی انتظامی به اجرا گذاشته می شود گفت: هدف از اجرای این اقدامات ارتقای توانمندی، آزمایش میزان واکنش سریع پلیس در برابر حوادث، همکاری و مشارکت مردم و دستگاه ها، نمایش اقتدار پلیس و افزایش احساس امنیت در بین مردم است.

سرهنگ حسین زاده با تقدیر از همراهی و سعه صدر مردم در این گونه رزمایش ها خاطر نشان کرد: امیدواریم با همکاری و همراهی مردم و دستگاه ها بتوانیم این رزمایش را با موفقیت به انجام رسانده و به تمام اهداف از پیش تعیین شده در آن دست پیدا کنیم و قدرت و صلابت و توانمندی و اشرافیت بالای ماموران سخت کوش پلیس را به نمایش بگذاریم.

انتهای پیام/تسنیم