سرویس: اجتماعی 13:00 - جمعه 02 مهر 1395

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان:

اصفهان حال و هوای دفاع مقدس به خود گرفت

مدیرعامل سازمان زیبا سازی شهرداری اصفهان گفت: شهر اصفهان به مناسبت هفته دفاع مقدس با اجرای برنامه ها، نصب المان های نوری و نمادهای مختلف از سوی ستاد آذین بندی شهرداری، حال و هوای دفاع مقدس به خود گرفت.

به گزارش اصفهان شرق، مهدی بقایی اظهار کرد: این ستاد همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس 10 المان نوری با موضوع دفاع مقدس را در تقاطع های غیرهمسطح حلقه سوم ترافیکی شهر از جمله تقاطع های غیرهمسطح لاله، شهید آقابابایی، تقاطع جهاد، پل رباط، پل مفتح و غیره نصب کرده است.
وی افزود: 80 نماد فلزی با تکنیک “فضای منفی” روایتگر 8 سال دوران دفاع مقدس در چهارراه ها و میادین اصلی شهر نصب شده است.
مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان با اشاره به فضاسازی هایی به شکل “حجله های شهادت” مزین به تصاویر شهدای جنگ تحمیلی ادامه داد: در هفته دفاع مقدس حدود 100 حجله در میدان های لاله، احمد آباد و مقابل گلستان شهدای اصفهان نصب شد.
بقایی درباره حرکت کاروان نمادین در شهر همزمان با این هفته نیز افزود: کاروان های نمادین اعزام رزمندگان به جبهه همراه با اتوبوس های یادآور آن دوران، در هفته دفاع مقدس از ساعت 17 تا 19 و 30 دقیقه در سطح شهر اصفهان حرکت می کنند.
مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان بیان کرد: لمپوست ها و بنرهای ویژه دفاع مقدس با شعار “میان خاک سر از آسمان در آوردیم” نیز به مناسبت هفته دفاع مقدس در سطح شهر نصب شد.
وی ادامه داد: ستاد آذین بندی شهرداری اصفهان با بهره گیری از ابزارها و روش هایی از جمله نمادهای شهری، نورآرایی، تبلیغات شهری، جشنواره، فراخوان و مسابقات مختلف، به فضاسازی، آذین بندی و تبلیغات در سطح شهر می پردازد.
بقایی بیان کرد: طراحی و اجرای طرح های موقت فضاسازی شهری در مناسبت ‌ها، گرامیداشت مناسبت های ملی و مذهبی، افـزایـش نشاط شهروندان و هویت بخشی به سیمای شهر در راستای فرهنگ ایرانی- اسلامی از ماموریت ها و اهداف این ستاد است.

انتهای پیام/ایمنا

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.