سرویس: اجتماعی 16:38 - پنجشنبه 01 مهر 1395

با حضور قائم مقام مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان؛

اداره کمیته امداد امام خمینی(ره) جرقویه علیا افتتاح شد/ دشمن از اقتصاد مقاومتی هراس دارد

عصر امروز با حضور قائم مقام مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان و مسئولان بخشی، اداره کمیته امداد امام خمینی(ره) جرقویه علیا افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق در جرقویه علیا، قائم مقام مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) ضمن تبریک هفته دفاع مقدس گفت: یکی از راه های توسعه و پیشرفت اقتصاد، جلوگیری از اسراف و تفریط است و در این مورد باید امام علی(ع) را الگوی خود قرار دهیم.

هادی بنایی با اشاره به اینکه مهمترین هدف این نهاد مقدس در دهه چهارم فعالیت خود توانمندسازی خانواده های تحت پوشش است، اظهار کرد: عمده توانمندسازی مددجویان این نهاد در حوزه اشتغال و کاریابی تعریف می شود.

وی با اشاره به پروسه پنج مرحله ای بحث اشتغال در امداد افزود: اولین کار در حوزه اشتغال مددجویان استعداد سنجی آنان است و اینکه بدانیم این عزیزان در چه زمینه ای استعداد دارند تا بتوان آن را شکوفا کرد.

قائم مقام مدیرکل کمیته امداد بیان کرد: در صورت نداشتن استعداد و مهارت در هر حوزه ای موضوع آموزش های امداد انجام می شود که در سال گذشته این افتخار را داریم که بیش از هفت هزار فرصت شغلی جهت توسعه کشور ایجاد کردیم و یکی دیگر از فعالیتهای مهم این نهاد بیمه حوادث کلیه خانوارهای تحت حمایت این نهاد در سال گذشته است و امسال نیز از اول مهرماه کلیه خانوارها تحت حمایت از این بیمه برخوردار خواهند شد.

بنایی در ادامه با اشاره به تلاش دشمن در به چالش کشاندن اقتصاد کشور افزود: دشمن با تمام قوا در صدد ناراضی کردن مردم از اسلام و نظام اسلامی بوده و از موضوع اقتصاد مقاومتی سخت هراسان است پس وظیفه همه است که با برنامه ریزی های دقیق و اجرایی کردن اقتصاد مقاومتی این هدف دشمن را نقش بر آب کنند و کمیته امداد امام خمینی نیز در همین خصوص ستاد اقتصاد مقاومتی را در هر استان تشکیل داده است و ماهانه فعالیتهای این ستاد ها را رصد می کند.

وی در پایان به پتانسیل های موجود در کویر اشاره و گفت: باید از پتانسیل های موجود در مردم کویر و خیرین دلسوز استفاده کنیم و امروز با افتتاح این اداره در صدد خدمت بهتر و بیشتر به نیازمندان این منطقه هستیم و امید واریم فقر و محرومیت را به برکت این ایام و تلاش دلسوزانه مسئولین و مردم منطقه را کاهش دهیم.

محمد رضا عباسی بعنوان مدیریت اداره کمیته امداد جرقویه علیا معرفی شد.

 

همچنین بخوانید:

یک نظر در مورد “اداره کمیته امداد امام خمینی(ره) جرقویه علیا افتتاح شد/ دشمن از اقتصاد مقاومتی هراس دارد”

  1. شهروند حسن آبادی گفت:

    سلام باید ببینیم ایا با این کار وضع فقیر های منطقه خوب می شود یا ….

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.