سرویس: سیاسی 08:00 - پنجشنبه 01 مهر 1395

نماینده مردم اصفهان در مجلس:

امنیت در کشور از آثار دفاع مقدس است/ باید راه خدمت را از راه خیانت بشناسیم

نماینده مردم شهر اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر اکنون دشمنان ایران اسلامی گزینه‌ نظامی روی میز را مطرح نمی‌کنند به خاطر این است که طعم جنگ با ایران را در 8 سال جنگ تحمیلی چشیده‌اند.

به گزارش اصفهان شرق، حمیدرضا فولادگر  در اصفهان در خصوص هفته گرامیداشت دفاع مقدس اظهار کرد: یکی از نتایج و آثار دفاع مقدس این است که بدانیم این امنیتی که در حال حاضر در کشور پابرجاست و اقتداری که اکنون نظام جمهوری اسلامی ایران در جهان دارد، مرهون ایثارگری عزیزانی است که در دوران دفاع مقدس به جنگ رفتند و از آب‌ و خاک این کشور دفاع کردند.

وی افزود: این بزرگداشت‌ها باید این تأثیر را داشته باشد که همه بفهمیم و بدانیم که مدیون خون این شهدا هستیم و دین خود را به این افراد باید با خدمت بیشتر ادا کنیم.

 نماینده مردم شهر اصفهان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اگر بخواهیم دین خود را ادا کنیم باید راه خدمت را از راه خیانت تشخیص و آن را بشناسیم تا خدایی ناکرده خیانتی به آرمان شهدا انجام ندهیم.

وی تأکید کرد: هفته دفاع مقدس این حسن را دارد که همیشه این رشادت‌ها را به ما یادآوری می‌کند، اگر اکنون دشمنان ایران اسلامی گزینه‌ای نظامی رو میز را مطرح نمی‌کنند به خاطر این است که طعم جنگ با ایران را در 8 سال جنگ تحمیلی چشیده‌اند.

فولادگر بیان کرد: دشمنان این سرزمین، در طول جنگ تحمیلی رشادت‌ها، مقاومت‌ها ایثارگری‌های شهدا، جانبازان و آزادگان میهن ایران اسلامی را با چشم خود دیده‌اند به همین منظور می‌دانند با کشوری سروکار دارند که به این راحتی نمی‌توانند با آن مقابله کنند و همه باید این موارد را قدر بدانیم.

وی در خصوص تأثیر برگزاری مراسم‌هایی مانند رژه نیروهای مسلح به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس، ادامه داد: رژه نوعی مانور است که در این مراسم‌ها باید توان کشور خود را به دشمنان نشان دهیم.

نماینده مردم شهر اصفهان در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: وقتی دشمن در مراسم‌هایی همچون رژه نیروهای مسلح اقتدار و توان کشور ایران را می بیند، خیال مداخله نظامی در ایران را از سرخود بیرون می‌کند که این موضوع مهم‌ترین پیام مراسم‌هایی از این دسته است.

انتهای پیام/فارس

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.