اصفهان شرق

آغاز ماه مهر با مهرورزی واقفین نیک اندیش

کدخبر: 112849
1395/06/31 در ساعت 15:30

به گزارش اصفهان شرق،  مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان اظهار داشت: طرح مهر تحصیلی همزمان با آغاز ماه مهر و بازگشایی مدارس در راستای اجرای امینانه نیات واقفین نیک اندیش در استان اصفهان اجرا می شود.

حجت الاسلام رضا صادقی افزود: در این طرح با مشارکت واقفین نیک اندیش که از آنان 43 موقوفه برای کمک به دانش آموزان مستعد باقی مانده است بسته هایی توسط اداره اوقاف و امور خیریه تهیه شده است که در شهرستان هایی که این موقوفات وجود دارند که شامل؛ اصفهان، گلپایگان، فریدن، نایین، فلاورجان، خوانسار و سمیرم است بین دانش آموزان مستعد و نیازمند توزیع می شود.

وی بیان کرد: 367 بسته با اعتباری بالغ بر 173 میلیون و 591 هزار ریال شامل لوازم التحریر برای یک سال تحصیلی در مقاطع ابتدایی و متوسطه بین افراد شناسایی شده توزیع می شود.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان ادامه داد: برای خرید هر بسته 473 هزار ریال هزینه شده است اما ارزش هر بسته بیش 1 میلیون ریال است که اقلام موجود در هر بسته براساس استانداردهای ملی و محتوی آن منطبق بر اصول و ارزش های اسلامی است که همه آن ها نیز از تولیدات داخلی و با هدف کمک به تولید داخلی و ملی تهیه شده اند.

انتهای پیام/خبرنگاران جوان