سرویس: فرهنگی 08:00 - چهارشنبه 31 شهریور 1395

معاون بنیاد شهید اصفهان مطرح کرد:

جزئیات برنامه‌های هفته دفاع مقدس در اصفهان/ دیدار از آسایشگاه جانبازان و رونمایی از ۴۰ عنوان کتاب

معاون فرهنگی اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان از دیدار عمومی مردم و مسئولان از آسایشگاه جانبازان و رونمایی از ۴۰ عنوان کتاب به عنوان برنامه‌های مهم این بنیاد در هفته دفاع مقدس خبر داد.

به گزارش اصفهان شرق، سید علی قریشی پیرامون ویژه برنامه‌های هفته دفاع مقدس اظهار داشت: انتقال ارزش‌های والای ایثار و شهادت به نسل‌های سوم و چهارم انقلاب اسلامی ضامن بقا و پایداری ستون‌های نظام جمهوری اسلامی است و وظیفه ماست با رویکری عمیق و فرهنگ‌ ساز این مهم را پیگیری کنیم.

وی با اشاره به اجرای برنامه‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران در هفته دفاع مقدس افزود: در روز پنج شنبه یک مهرماه مراسم عطرافشانی مزار مطهر شهیدان در کلیه گلزارهای شهدای سراسر استان رأس ساعت 16:30 برگزار می‌شود، همچنین در طول هفته مسئولان بنیاد شهید به همراه دیگران مسئولان اجرایی سایر دستگاه‌ها در قالب «طرح سپاس» با خانواده شهدای استان دیدار می‌کنند.

معاون فرهنگی اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان ادامه داد: یکی از ویژه برنامه‌هایی که مورد استقبال بسیاری از خانواده‌های ایثارگران قرار گرفته، برگزاری مسابقات رالی خانوادگی است که با حضور 500 نفر همراه بوده و آن‌ها با عبور از شهرهای اصفهان، دولت آباد، شاهین شهر، گلپایگان، خوانسار، فریدن و چادگان مسیر مسابقه را طی می‌کنند و در نهایت 4 نفر برگزیده به مسابقات کشوری راه پیدا می‌کنند.

وی از دیدار عمومی با جانبازان خبر داد و گفت: در روز پنج شنبه یک مهرماه عموم مردم می‌توانند به همراه مسئولان از ساعت 9:30 الی 11:30 در مراکز توانبخشی سراسر استان و به طور خاص در مرکز توانبخشی شهید مطهری اصفهان حضور یابند.

قریشی با اشاره به اجرای 2 طرح “پیام آوران ایثار” و “استاد افتخار” تصریح کرد: در طرح پیام آوران ایثار راویان دفاع مقدس در مراکز عمومی فرهنگی و آموزشی سراسر استان حضور یافته و صحبت می‌کنند، همچنین در طرح ملی اسناد افتخار، که دومین مرحله آن اجرا می‌شود با مصاحبه از خانواده‌های شهدا زندگینامه هر یک از آن‌ها به ثبت می‌رسد.

وی در ارتباط با رونمایی از 40 عنوان کتاب دفاع مقدس بیان کرد: این کتب توسط معاونت فرهنگی اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران اصفهان تهیه شده و در روز یک شنبه 4 مهرماه در دفتر نماینده ولی فقیه و امام جمعه اصفهان رونمایی می‌شود.

معاون فرهنگی اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان خاطرنشان کرد: برگزاری اردوهای یک روزه خانوادگی، تجلیل از دانش آموزان ممتاز شاهد و ایثارگر سال تحصیلی 94-95، برگزاری اجرای 90 تئاتر خیابانی با همکاری حوزه هنری و بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس و سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان، تهیه کلیپ‌های متناسب با این حوزه نیز از جمله ویژه برنامه‌های هفته دفاع مقدس است.

انتهای پیام/تسنیم

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.