سرویس: غیر تولیدی » نقلی 11:33 - سه شنبه 08 بهمن 1392

رفتار حرفه ای مهاجم سپاهان؛

شریفی علاقه ای به حاشیه های فوتبالی ندارد

شهرت در فوتبال اگر به درستی کنترل نشود به شدت تخریب کننده است و نمونه آن را می توان در وجود بازیکنی مثل پیام صادقیان دید که در هفت ماه حضورش در باشگاه پرسپولیس به علت نداشتن یک هدف مشخص برای آینده فوتبالی خودش به طرز عجیب و غریبی دچار حاشیه هایی شده که ممکن است بعد از مدتی کوتاه او را از سطح اول فوتبال ایران دور کند.

به گزارش اصفهان شرق: بدون شک عنوان ستاره بی چون و چرای این روزهای فوتبال ایران را باید به مهدی شریفی مهاجم جوان سپاهان داد که در طی شش بازی اخیر سپاهان گلزن اصلی تیمش نام گرفته و با زدن ۷ گل در نیم فصل دوم حتی شانس رسیدن به جمع صدرنشینان جدول گلزنان لیگ را هم پیدا کرده است.

شریفی درست در هفته هایی بر روی نوار گلزنی قرار گرفته که سپاهان به خاطر از دست دادن رادومیر جالویچ و آماده نشده جواهیر سوکای به شدت از کمبود یک مهاجم گلزن ضربه دیده بود و ناآمادگی محمد غلامی هم مزید بر علت شد تا کرانچار با اعتماد به بازیکن جوان تیمش فرصت را برای گلزنی های متوالی او فراهم کند.

شریفی به عنوان نمادی از بازیکنان بومی اصفهان با درخشش در تیمهای پایه چهره شده و در فصل گذشته برای اولین بار در لیست ۲۵ نفره سپاهان قرار گرفت ولی تا قبل از گلزنی در مقابل تراکتورسازی خیلی از طرفداران فوتبال در ایران حتی نام او را هم نشنیده بودند و تنها شناخت لیگ برتر ایران از مهاجم سپاهان مربوط به پاس گلی بود که در هفته سوم و در تساوی یک بر یک سپاهان در مقابل گسترش فولاد به محمد غلامی داده بود.

اما در این چند بازی گذشته گلهای مهدی شریفی او را در صدر اخبار رسانه ها قرار داده و خیلی ها از این بازیکن به عنوان پدیده لیگ سیزدهم هم نام می برند و طبیعی است که در چنین شرایطی توجه رسانه های نوشتاری و دیداری نسبت به او بیشتر شود و مصاحبه های متعدد از مهاجم جوان سپاهان صفحات ورزشی روزنامه ها و سایتهای خبری را پر کند .ولی با این وجود شریفی بعد از گلزنی در مقابل استقلال خوزستان به نکته ای مهم اشاره کرده که می تواند نقشی مهم در اینده فوتبالی او داشته باشد.

شهرت در فوتبال اگر به درستی کنترل نشود به شدت تخریب کننده خواهد بود و نمونه آن را می توان در وجود بازیکنی مثل پیام صادقیان دید که در این هفت ماه حضورش در باشگاه پرسپولیس به علت نداشتن یک هدف مشخص برای آینده فوتبالی خودش به طرز عجیب و غریبی دچار حاشیه هایی شده که حتی ممکن است بعد از مدتی کوتاه او را از سطح اول فوتبال ایران دور کند.

صادقیان با وجود اینکه در زمان حضورش در باشگاه ذوب آهن هم بازیکن حاشیه داری بود ولی به خاطر دوری از مرکز رسانه و اخبار ورزشی مشکل آنچنانی پیدا نکرده بود و درست از زمانی که به پرسپولیس پیوسته با این مشکلات روبرو شده است که همچنان هم ادامه دارد و هافبک قرمزها را به صورت یک در میان محروم کرده است. ا

ما در سوی مقابل مهدی شریفی بازیکن جوان سپاهان که به نوعی می تواند از لحاظ فنی یک پیام صادقیان دیگر در فوتبال ایران باشد به این نکته اشاره کرده که در این مدت با وجود روبرو شدن با پیشنهادات مختلف رسانه ای برای حضور در برنامه های تلویزیونی مختلف راضی به رفتن نشده و تمام تمرکزش را بر روی فوتبالش گذاشته است. شهرت زودتر از موعد بزرگترین خطری است که در این روزها مهاجم سپاهان را تهدید می کند و شریفی در شرایطی که شانس دعوت به تیم ملی را هم پیدا کرده به خوبی متوجه این مسئله شده که به جای پرداختن به حاشیه ها به فکر تمرینات مداوم و درخشش در بازی های سپاهان باشد.

شریفی به خوبی برنامه خودش را برای آینده مشخص کرده و اگر در دام شهرت نیفتد شاید خیلی زودتر از موعد بتواند خودش را به فوتبال ایران ثابت کند.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.