سرویس: غیر تولیدی » نقلی 15:14 - سه شنبه 08 بهمن 1392

مدیرکل سازمان حج و زیارت استان خبر داد:

اعلام اولویت های جدید عمره در استان اصفهان

مدیرکل سازمان حج و زیارت استان اصفهان با بیان این که تا کنون یک سوم ظرفیت کاروان های عمره استان اصفهان برای اعزام در مرحله دوم تکمیل شده است، از اعلام ۲۰ اولویت جدید خبر داد.

به گزارش اصفهان شرق به نقل از صاحب نیوز: غلامعلی زاهدی امروز در گفت و گو با خبرنگار صاحب نیوز اظهار کرد: براین اساسر اولویت های یک تا ۳۲۰ بانک ملت سال ۸۷ و همچنین دارندگان فیش های بانک ملی تا پنجم فروردین ۸۶ که فیش خود را تبدیل به فیش های ۸۰۰ هزارتومانی کرده اند، مجاز به ثبت نام می باشند.

وی افزود: روند اعلام الویت های جدید تا زمان تکمیل نهایی کاروان های عمره ادامه خواهد داشت.

تاکنون ۱۵ هزار زائر از استان اصفهان راهی سرزمین وحی شدند

مدیرکل سازمان حج و زیارت استان اصفهان همچنین به اعزام بیش از ۱۵ هزار زائر از استان اصفهان به سرزمین وحی در مرحله اول و از ابتدای دی ماه سال جاری تا کنون اشاره کرد و گفت:این تعداد زائر با بیش از ۳۰ پرواز و در قالب ۱۲۰ کاروان راهی بیت الله الحرام شده اند.

وی سهمیه استان اصفهان در مرحله دوم عمره مفرده را اعزام ۳۴ هزار نفر زائر در قالب ۲۳۰ کاروان اعلام و اظهار کرد: مرحله دوم اعزام‌ها از ۸ فروردین سال ۹۳ آغاز و تا ۵ تیر‌ماه همان سال ادامه خواهد داشت.

وی حداقل هزینه ثبت نامی در این مرحله را یک میلیون و ۸۶۴ هزار تومان و حداکثر هزینه ثبت نامی را سه میلیون و ۲۵۵ هزار تومان اعلام کرد.

زاهدی با بیان این که اعزام زائران در ماه های رجب، شعبان و رمضان با افزایش هزینه ثبت نامی همراه خواهد بود، بیان داشت: مدت اقامت زائران در ماه رمضان ۲۱ روز و در ماه شعبان-رمضان ۱۶ روز خواهد بود.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.