سرویس: سیاسی 10:32 - دوشنبه 29 شهریور 1395

کارشناس مسائل سیاسی عنوان کرد:

دست آمریکا در همه پروژه‌های نفاق و نفوذ آشکار است/تاکتیک اپوزیسیون،مقصر سازی برای شکست های دولت

دست آمریکا در همه پروژه‌های نفاق و نفوذ آشکار است، دشمنان نظام از ایجاد دو دستگی بهترین نتایج را می‌برند ولی خداوند را شاکریم که امثال سردار سرلشکر سلیمانی با هوشمندی دست توطئه دشمنان را خوانده و با صدور نامه‌ای آگاهانه توطئه‌های نفاق انگیزانه را نقش بر آب کرد.

به گزارش اصفهان شرق، مهدی طالب العلم کارشناس مسائل سیاسی در رابطه با هجمه سنگین اخیر رسانه‌های بیگانه و معاند نسبت به برخی از الگوهای ارزشی در ایران چون سردار قاسم سلیمانی و آغاز پروژه نفاق و نفوذ اظهار کرد: ایجاد دو دستگی و به نوعی دوقطبی کردن جامعه از اهداف چند ساله اخیر دشمن در جامعه اسلامی ایران بوده است.

مهدی طالب العلم با بیان اینکه هدف دشمن این است که با دو دستگی ایجاد کردن، باعث ایستادن این دو جبهه در روبروی یکدیگر  و تضعیف ظرفیت ها و توانمندی‌های شوند، گفت: ایجاد دو دستگی در موضوعات مختلف چون مخالفان و موافقان برجام، مذاکره هسته ای، حمایت ایران از سوریه و نحوه برخورد با عربستان  و دشمنان از جمله اهداف است.

طالب العلم تصریح کرد: معاندان و حتی برخی از مسئولان داخلی از روی ناآگاهی درصدد ایجاد دو قطبی کردن جامعه و تقسیم کردن انقلابیون و غیر انقلابیون و برخورد لفظی این دو جبهه نسبت به یکدیگر هستند.

وی در پاسخ به چرایی تحرکات اخیر رسانه های بیگانه در رابطه با اقدامات ایران به سرکردگی سردار قاسم سلیمانی گفت: دشمن قصد دارد به نحوی عمل کند که جبهه به اصطلاح طرفدار دولت و اقدامات وزیر امور خارجه در رابطه  مذاکره با غرب احساس کنند اقدامات سپاه پاسداران و سردار قاسم سلیمانی مخالف این حرکت‌های دولت است و اگر شکستی در روند اقدامات دولت در عرصه بین‌المللی به وجود آمد، به این دلیل است.

کارشناس و تحلیل‌گر مسائل سیاسی با اشاره به اینکه جبهه اپوزیسیون داخلی و خارجی قصد دارد با به بکار بستن تاکتیک مقصر سازی برای شکست‌های خود راه فرار روبه‌جلو را انتخاب کند، ابراز کرد: این جبهه تلاش دارد سردار سلیمانی را مقصر جلوه دهد و این گام‌هایی از نفاق است که با یک بحث نادرست و القا کردن آن به اذهان عمومی در پی تحقق کردن بدبین کردن مردم نسبت به امثال قاسم سلیمانی‌ها است.

وی خاطرنشان کرد: دست آمریکا در همه پروژه‌های نفاق و نفوذ آشکار است، دشمنان نظام از ایجاد دو دستگی بهترین نتایج را می‌برند ولی خداوند را شاکریم که امثال سردار سلیمانی با هوشمندی دست توطئه دشمنان را خوانده  و با صدور نامه‌ای آگاهانه توطئه‌های نفاق انگیزانه را نقش بر آب کرد.

طالب العلم یادآور شد: هدف از این پروژه‌های نفوذ و نفاق قطع به یقین، گرفتن امتیاز انتخاباتی است، چرا که اگر دولت کنونی در مسائل مختلف چون مذاکرات هسته‌ای و تحریم‌ها  و مباحث  اقتصادی موفق نشد، بتواند مقصری برای جلوه دادن دلیل شکست‌هایش به مردم معرفی کند.

انتهای پیام/راه دانا

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.