سرویس: اجتماعی 23:39 - شنبه 27 شهریور 1395

رئیس آموزش و پرورش بن رود:

آموزش و پرورش بزرگترین فصل مشترک حاکمیت و ملت است/ ارگان های منطقه حامی مدارس باشند

محمد حیدری مهرآبادی گفت: برنامه ریزی و تمهیدات لازم برای بازگشایی و تحصیل دانش آموزان با ایجاد امکانات و فضای مناسب اندیشیده شده است.

رئیس آموزش و پرورش بخش بن رود در گفتگو با خبرنگار اصفهان شرق از ورزنه با اشاره به زمان بازگشایی مدارس و بررسی جدی نیازهای داشن آموزان گفت: به همت همکاران فرهیخته فرهنگی و اولیاء گرانقدر دانش آموزان همه چیز برای بازگشایی مدارس آماده و همه سعی ما در برطرف کردن مشکلات آموزشی است.

محمد حیدری مهرآبادی اظهار کرد: آموزش و پرورش بزرگترین فصل مشترک حاکمیت و ملت است و نقش کلیدی و تأثیر گذار این سازمان بخصوص در حوزه فرهنگ و جامعه پذیری دانش آموزان، مشهود است.

وی با اشاره به اینکه باید محیط با نشاط را برای دانش آموزان فراهم کنیم، افزود: تمام تلاش خود را می‌کنیم تا با شاداب سازی مدارس خاطره‌ای ماندگار در نخستین روز بازگشایی مدارس برای دانش‌آموزان عزیز ایجاد کنیم و در آستانه بازگشایی مدارس انتظار داریم که ادارات و مؤسسات منطقه به عنوان حامی مدارس، پشتیبان ما باشند.

رئیس آموزش و پرورش بن رود با توجه به جمعیت حدود پنج هزار نفری دانش آموز اداره آموزش و پرورش بن رود تصریح کرد: آموزش و پرورش بن رود با دارا بودن حدود 500پرسنل و نیروی انسانی و 60 فضای آموزشی آماده پذیرایی از دانش آموزان در آستانه سال تحصیلی ۹۶-۹۵ است.

وی با بیان اقدامات انجام شده این اداره و مسائل و مشکلات پیش روی آموزش و پرورش درسال تحصیلی جدید، اظهار کرد: آموزش و پرورش خانه مهر و دوستی است.

حیدری با اشاره به کمبودهای آموزشی خاطرنشان کرد: علی رغم کمبود اعتبار در آموزش و پرورش، به همت همکاران فرهیخته فرهنگی و اولیاء گرانقدر دانش آموزان همه چیز آماده بازگشایی مدارس است و توانسته ایم مشکلات را به حداقل برسانیم.

وی ادامه داد

رئیس آموزش و پرورش بن رود، برگزاری و اجرای مطلوب پروژه مهر در روحیه و انگیزه دانش آموزان برای یک سال تحصیلی موفق و اثربخش دانست.

وی همچنین از مدیران خواست با برنامه ریزی در سال جاری پیش رو زمینه ی ارتقاء کیفیت مسایل آموزشی و پرورشی و بهره گیری از امکانات و توسعه های مشارکت های مردمی را سرلوحه ی کار خویش قرار دهند.

مهرآبادی اضافه کرد: امسال همچون سال های گذشته جشن شکوفه ها برای ورود دانش آموزان دختر و پسر ۳۱ شهریورماه برگزار می شود.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.