سرویس: اجتماعی » علمی 09:50 - سه شنبه 08 بهمن 1392

مسئول کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان شهر ورزنه

دانش آموزان ورزنه ای به استعداد خویش ایمان دارند

مسئول کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان شهر ورزنه گفت: گفت: کانون پرورش فکری محیطی سالم و آزاد برای کودکانی است در فعالیتهای گروهی و ایفای مسئولیت خویش نه تنها دچار ترس نیستند بلکه به خود واستعداد های خویش ایمان واعتماد دارند.

آهکی مسئول کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان شهر ورزنه در گفتگو با خبرنگار اصفهان شرق گفت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ورزنه در سال 1387به عنوان اولین مرکز فرهنگی هنری این شهر فعالیت خود را با هدف پرورش فکر و ذوق کودکان و نوجوانان، تقویت فضایل اخلاقی و افزایش توانایی اعضا در زمینه های فرهنگی-هنری و ادبی شروع کرد.

در حال حاضر این مرکز با 672عضو علاوه بر امانت دادن کتاب به ارائه 40فعالیت فرهنگی- هنری می پردازد.

Vater-Mark-125(2)

قصه گویی، شعر خوانی نمایش خلاق، نمایش فیلم، کتابخوانی، سفالگری، بحث کتاب معرفی شخصیت ها سرزمین و برگزاری مراسم و…از جمله این فعالیتها می باشد.

وی در ادامه بیان کرد: این مرکز با وجود مشکلات فراوان و نداشتن مربی و نیروی پرسنل کافی به موفقیتهایی در زمینه های مختلف دست یافته است.

برگزیده شدن عضو نوجوان مرکز آقای محمد جواد حاتمی به عنوان کتابخوان برتر کشوری دردومین همایش توسعه و ترویج کتابخوانی و شرکت یکی از اعضا کودک، زهرا طهماسبی در دو جشنواره قصه گویی استانی و رضوی از دیگر افتخارات این مرکز می باشد.

Vater-Mark4-(2)

شرکت چشمگیر اعضا در جشنواره های مختلف ملی و بین الملی از جمله جشنواره ی رضوی در زمینه کتابسازی، کتابخوانی، یک تصویر از حدیث رضوی و.. از سایر فعالیتهای اعضا است.

مسئول کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان شهر ورزنه گفت: همکاری با مدارس در زمینه جشن ها و مراسم .. بازدید مدارس از مرکز و برگزاری کارگاههای مختلف فرهنگی،هنری درطول سال تحصیلی با هدف ایجاد محیطی شاد و آموزنده برای دانش آموزان با این مرکز انجام می شود.

وی در ادامه اظهار داشت: کانون پرورش فکری محیطی سالم و آزاد و در عین حال شاد برای کودک و نوجوان می باشد. کودکان و نوجوانان  شهر ورزنه سرشار از خلاقیت و استعداد در نوشتن و نویسندگی و بعضی در هنر و نقاشی، هستند. فرزندان این بخش در فعالیتهای گروهی و ایفای مسئولیت خویش نه تنها دچار ترس نیستند بلکه به خود واستعداد های خویش ایمان واعتماد دارند.

به امید روزی که  کودکان و نوجوانان شهر کویریمان هنرمندان، نقاشان، نویسندگان وانسانهایی بزرگ و خلاق کشور عزیزمان ایران باشند.
وی در پایان خاطرنشان کرد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان درطول سال آماده ارائه فعالیت به کودکان و نوجوان 7الی 16سال می باشد.

Vater-Mark1-(2) Vater-Mark3256-(2)

 

همچنین بخوانید:

یک نظر در مورد “دانش آموزان ورزنه ای به استعداد خویش ایمان دارند”

  1. حیدری گفت:

    بسیار خوب و عالی است خوبه که همکاری با این مراکز عالی و دوست داشتنی که دارای پرسنلی فعال با وجدان کاری بسیار زیاد و دل سوز است که با تمام توان زحمت می کشند بیشتر باشد و قدر دان زحمات این همکاران باشیم . موفق و پیروز باشند

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.