سرویس: تولیدی » خبر پوششی 09:54 - سه شنبه 08 بهمن 1392

بررسی برنامه های دهه فجر شهر هرند انجام شد

جلسه بررسی برنامه های دهه فجر با حضور مسئولین بخش جلگه و با تصویب هجده کمیته مختلف به منظور برگزاری هر چه بهتر برنامه ها برگزار شد.

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق از هرند: در ابتدا ی جلسه مسیر راهپیمایی شهر از میدان سردار امینی به طرف امامزاده اسحاق (ع) تعیین و حجت الاسلام و المسلمین حسینی امام جمعه شهر هرند سخنران مراسم معرفی شدند.

امینی ریاست آموزش و پرورش حضور دانش آموزان و فرهنگیان را بصورت یکپارچه از برنامه های این مراسم بیان نمود. همچنین مقرر شد کانون فکری کودک و نوجوان گروه سرودی را جهت مراسم غبارروبی و راهپیمایی 22 بهمن آماده نمایند. در ادامه امام جمعه شهر هرند حضور مسئولین در مراسم راهپیمایی 22 بهمن تاکید نمود.

اداره ورزش و جوانان نیز برگزاری اولین جشنواره فرهنگی ورزشی در رشته های مختلف ( خواهران و برادران ) را از فعالیتهای خود در طول دهه فجر اعلام کرد.

در ادامه مقرر شد غبار روبی شهدا با محوریت حوزه مقاومت 2 امام حسن مجتبی (ع) در تاریخ 17/11/92 در بوستان شهدای گمنام شروع شود و سپس در گلزار شهدای هرند قرائت زیارت عاشورا و در امامزاده اسحاق (ع) همراه با اقامه نماز ظهر و عصر به پایان رسد.

بنیاد شهید انقلاب اسلامی نیز مسئولیت هماهنگی خانواده معظم شهدا و حضور آنان در مراسم راهپیمایی 22 بهمن و غبار روبی شهدا را بر عهده گرفت.

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.