سرویس: دسته‌بندی نشده 14:40 - پنجشنبه 25 شهریور 1395

رئیس سازمان بسیج رسانه اصفهان:

نخستین اردوی طرح ولایت اصحاب رسانه استان اصفهان برگزار می‌شود

رئیس سازمان بسیج رسانه اصفهان گفت: نخستین اردوی طرح ولایت اصحاب رسانه استان اصفهان با شرکت ۸۵ نفر به مدت ۲ روز در شهر مقدس قم برگزار می‌شود.

به گزارش اصفهان شرق، رضا صفری در اصفهان درباره برگزاری نخستین اردوی طرح ولایت اصحاب رسانه استان اصفهان اظهار داشت: این اردو به‌منظور بالابردن سطح مهارت‌های تخصصی و بینش و معرفت سیاسی، آشنایی اصحاب رسانه با مفاهیم پایه‌ای اخلاق در رسانه در شهر مقدس قم برگزار می‌شود.

وی افزود: پوشش خبری بحران، اخلاق در رسانه، تکنیک‌های عملیات‌های روانی در رسانه، اقتصاد مقاومتی و رسانه، شاخصه‌های همطراز انقلاب اسلامی، امر به معروف و نهی از منکر در رسانه‌ها، استفاده از بیانات آیت‌الله جوادی آملی و شرکت در درس اخلاق ایشان، امر به معروف و نهی از منکر در رسانه‌ها، دیدار با تولیت آستان حضرت معصومه(س)، شرکت در دعای ندبه در مسجد مقدس جمکران از جمله برنامه‌هایی است که در این اردو در نظر گرفته شده است.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان اصفهان بیان کرد: با توجه به اینکه این اردو، نخستین‌ دوره طرح ولایت رسانه‌ای در استان اصفهان است، بیش از 140 نفر ثبت نام کردند که به‌دلیل محدودیت در ظرفیت، 85 نفر از اصحاب رسانه برای شرکت در این اردو انتخاب شدند.

وی با بیان اینکه این اردو از امروز در شهر مقدس قم آغاز شده و تا فردا ادامه دارد، گفت: برای اینکه از ظرفیت اساتید برتر و شاخص استان قم در این حوزه استفاده شود، این اردو در شهر مقدس قم برگزار می‌شود، همچنین با توجه به ظرفیت ایجاد شده، اصحاب رسانه قم نیز در این دوره شرکت می‌کنند.

انتهای پیام/تسنیم

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.