سرویس: سیاسی 11:30 - پنجشنبه 25 شهریور 1395

فرمانده قرارگاه عمار:

برای ظهور حضرت مهدی (عج) اسرائیل باید از صحنه روزگار محو شود/ سعودی ها دست عبیدالله را از پشت بسته اند

حجت الاسلام طائب گفت: اهل کوفه حضرت امام حسین (ع) را به کوفه ای دعوت کردند که عبیداله در آن حکومت می کرد ولی ما باید امام زمانمان را زمانی دعوت کنیم و انتظار فرج داشته باشیم که در جامعه اثری از این یزیدیان نباشد.

به گزارش اصفهان شرق، فرمانده قرارگاه عمار در مراسم یادواره شهدای مدافع حرم که شامگاه چهارشنبه در مسجد توکل بادرود برگزار شد، اظهار کرد: تا اسرائیل از صحنه روزگار محو نشود کنار خانه خانه خدا برای ظهور امن نمی شود و وظیفه همه ما است تا زمینه این نابودی را که حیات شهدا هم در تسریع آن نقش دارد فراهم کنیم.

حجت الاسلام مهدی طائب به لزوم زمینه سازی برای ظهور حضرت مهدی (عج) اشاره و تصریح کرد: اهل کوفه حضرت امام حسین (ع) را به کوفه ای دعوت کردند که عبیداله در آن حکومت می کرد ولی ما باید امام زمانمان را زمانی دعوت کنیم و انتظار فرج داشته باشیم که در جامعه اثری از این یزیدیان نباشد.

وی با تاکید بر اینکه آل شرور دست عبیدالله را از پشت بسته است، بیان کرد: حکام آل سعود دست نشانده و عروسک خیمه شب بازی آمریکا هستند و به امر آن ها کنار خانه خدا و محل ظهور امام زمان (عج) را نا امن کردند.

فرمانده قرارگاه عمار ادامه داد: هدف اصلی انقلاب زمینه سازی برای ظهور است و برای این کار باید کنار خانه خدا امن شود و برای امن شدن کنار خانه خدا باید با آمریکا و اسرائیل تا پیروزی کامل مبارزه کرد.

وی با بیان اینکه خداوند با خرید عمر و جان انسان ها در آخرت به آن ها پاداش می دهد، اظهار کرد: شهدا جان خود را در راه خداوند فدا می کنند و در عوض آنچه که می گیرند محدودیت زمانی و مکانی ندارد.

حجت الاسلام طائب با تاکید بر اینکه شهدا زنده اند، افزود: تفاوت شهدا با کسانی که به نحو دیگری می میرند در اثرگذاری و اثر گرفتن است و نمونه های این مهم بارها در سطح جامعه اتفاق افتاده است.

وی با تاکید بر این که امروز مدافعان حرم در مقابل توطئه دشمنان ایستاده اند، تصریح کرد: مردم بدانند که باید رزمندگان سوریه، عراق، لبنان و یمن را حمایت کنیم چرا که به فرموده رهبر معظم انقلاب اگر شهدای مدافع حرم در سوریه نمی جنگدیدند می بایست در کرمانشاه و همدان با داعش می جنگیدیم.

فرمانده قرارگاه عمار خاطر نشان کرد: همیشه پیروزی نزدیک است ولی اگر باری که لازم است برای پیروزی برداشته شود ولی بر زمین بماند ممکن است سالیان درازی پیروزی به تعویق بیفتد.

هم زمان با برگزاری یادواره شهدای مدافع حرم در بادرود کتابت وصیت نامه معلم شهید محسن کرمانی نژاد با خط زیبای شکسته نستعلیق به صورت زنده نویسی توسط سعید یزدانمهر هنرمند بادرودی تحریر شد.

همچنین کتاب آموزگار عشق مجموعه ای از مصاحبه با خانواده شهید محسن کرمانی نژاد و همرزمان شهید و همچنین وصیت نامه و تصاویر شهید با حضور حجت الاسلام طائب، امام جمعه، فرمانده سپاه و دیگر مسوولان رونمایی شد.

انتهای پیام/صاحب نیوز

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.