سرویس: دین و اندیشه » روحانیت 09:50 - پنجشنبه 25 شهریور 1395

حجت‌الاسلام پناهیان :

برخی در لباس پیغمبر سخن از سازش با استکبار می‌زنند/ اهل‌بیتی بودن انقلابی با غیر انقلابی متفاوت است

مسئول هیئت رزمندگان اسلام با تأکید بر اینکه تفاوت ما با طیف شیرازی‌ها در انقلابی بودن است، گفت: به‌عنوان نمونه هدفی که آمریکا در تخریب حرمین عسگرین داشت ایجاد اختلاف میان شیعه و سنی بود که توسط طیف شیرازی‌ها هم تشدید می‌شد.

به گزارش اصفهان شرق، حجت‌الاسلام احمد پناهیان در جمع مسئولین نوجوانان و جوانان عاشورایی هیئت رزمندگان اسلام اظهار کرد: شأن خدمت گذاری برای اهل‌بیت  و محبین ائمه اطهار(ع) شأن بسیار والایی است تا جایی که در روایات آمده است، ملائکه  مأمور خدمت به خادمین اهل‌بیت هستند.

وی با اشاره به اینکه بر اساس روایتی از امام صادق(ع) محبت اهل‌بیت ۳۰ هزار سال پیش از خلقت جسم ما به روح ما اعطا شده است، گفت: این امر یک توفیق بزرگ الهی است که به عده‌ای معدود عنایت شده است و باید قدردان باشیم.

حجت‌الاسلام پناهیان تصریح کرد: در هر بخشی که خدمت می‌کنیم  باید به مسئول اصلی خود یعنی خداوند پاسخگو باشیم و خداوند هم  هیچگاه به کم قانع نیست، خداوند به خلایق خود استعداد و توانایی کافی داده است، بنابراین به کم قانع نیست و باید در حد توان خدمت کنیم.

وی ادامه داد: باید یک مجموعه فرهنگی منتسب به اهل‌بیت تفاوتی بزرگ با مجموعه فرهنگی عادی داشته باشد، هیئت رزمندگان اسلام منتسب به فرهنگ جهاد و ایثار است که شاخصه اصلی تشیع انقلابی است.

وی با تأکید بر اینکه تفاوت ما با طیف شیرازی‌ها در انقلابی بودن است، گفت: به‌عنوان نمونه هدفی که آمریکا در تخریب حرمین عسگرین داشت ایجاد اختلاف میان شیعه و سنی بود که توسط طیف شیرازی‌ها هم تشدید می‌شد، اهل‌بیتی بودن  انقلابی با غیر انقلابی تفاوت زیاد است.

پناهیان افزود: هیئت رزمندگان اسلام  پرچم اهل‌بیتی بودن و انقلابی بودن را برافراشته است، ما همه خادم اهل‌بیت هستیم  و باید خدا را راضی کنیم،  نباید به چیزی کمتر از جان دادن در این راه قانع شویم.

وی در ادامه خطاب به مسئولین نوجوان و جوانان عاشورایی رزمندگان اسلام خاطرنشان کرد: از برگزاری جلسات هفتگی خود هرگز غافل نشوید، ارتباط با خانواده شهدا  یک سرمایه عظیم برای هیئت رزمندگان اسلام است، برگزاری جلسات  جامعه کبیره از توصیه‌های رهبری هست، اگر جوانان با مفاهیم جامعه کبیره  مأنوس شدند می‌توانند در شرایط امروز به بصیرت برسند.

مسئول هیئت رزمندگان اسلام اذعان کرد: برخی به اسم اهل‌بیت و اسلام و قرآن اقدامات فاجعه‌آمیزی صورت می‌دهند، برای گرفتن حقوق امام زمان(عج) باید در دهن آمریکا بزنیم، عده‌ای بالباس پیغمبر امروز سخن از کنار آمدن باقدرت های استکباری می‌زنند.

انتهای پیام/صاحب نیوز

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.