سرویس: اخبار شهرستان 11:18 - چهارشنبه 24 شهریور 1395

در دهه ولایت؛

نصرآباد در اجرا و کلنگ زنی پروژه ها و طرح های جدید، گوی سبقت را از دیگران ربود

همزمان با دهه ولایت، کنگ زنی چند پروژه و طرح جدید، با حضور مسئولان محلی و شهرستانی در جرقویه سفلی و شهر نصرآباد اجرا می شود.

به گزارش اصفهان شرق از جرقویه سفلی، در دهه ولایت سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل، چندین پروژه فرهنگی عمرانی در شهر نصراباد جرقویه کلنگ زنی یا به بهره برداری می رسد. این برنامه ها با حضور تعدادی از مدیران کل و دیگر مدیران استانی و شهرستانی و نیز مسوولان بخش جرقویه سفلی صورت می گیرد.

صبح امروز در جلسه برنامه ریزی بزرگداشت دهه ولایت که با حضور مسئولان محلی برگزار شد، از بین 10 پروژه اماده بهره برداری و کلنگ زنی مقرر شد که  مسجد امام جعفرصادق علیه السلام با 500مترمربع زیربنا، خانه عالم و کتابخانه کانون فرهنگی هنری انتظار افتتاح و کلنگ احداث گذر 30 متری و ساختمان اداره گاز نصراباد به زمین زده شود.

همچنین پیگیری لازم انجام، تا در صورت فراهم شدن شرایط کلنگ احداث مصلا و مجموعه بزرگ فرهنگی و ساختمان اداره اب نصراباد نیز زده شود.

با توجه به اعلام بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اسناد 110 مورد از منازل که توسط بنیاد مذکور تهیه شده است و طی مراسمی تحویل مالکان انها خواهد شد. این اولین مرحله از تحویل سند املاک به مردم نصراباد است و به مرور این روند ادامه پیدا خواهد کرد تا اسناد تمامی املاک مسکونی و تجاری صادر و تحویل می گردد.

برگزاری جشن بزرگ ولایت و تجلیل از حافظان قران کریم .ورزشکاران و نفرات برتر ازمون سراسری از دیگر برنامه هایی است که در دهه ولایت در شهر نصراباد اجرا می شود.

انتهای پیام/ ش

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.