سرویس: دین و اندیشه » روحانیت 18:00 - دوشنبه 22 شهریور 1395

به‌مناسبت حضور بابرکت مقام معظم رهبری در بادرود و زیارت امامزاده آقا علی عباس:

14 شهریور به نام روز ولایت و امامت در بادرود نامگذاری شد

امام ‌جمعه بادرود با گرامیداشت دهه ولایت و ابراز خرسندی از حضور با برکت مقام معظم رهبری در بادرود و زیارت امامزاده آقا علی عباس، روز 14 شهریور را در بادرود به نام روز ولایت و امامت نام‌گذاری کرد.

به گزارش اصفهان شرق، حجت‌الاسلام علیرضا قاسمی شامگاه یک‌شنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی بادرود که در محل دفتر امام‌ جمعه برگزار شد، اظهار کرد: در نظر داریم در ایام دهه ولایت و در روز 27 شهریور ماه در مراسمی از ائمه جمعه سابق و اسبق بادرود و همچنین کارگزاران نماز جمعه این شهر تجلیل کنیم.

وی ضمن درخواست از همه مدیران ادارات برای همکاری در برگزاری با شکوه این برنامه، افزود: سخنران این همایش آیت‌الله نمازی نماینده ولی‌ فقیه و امام‌ جمعه کاشان خواهند بود و همچنین میزبان ائمه جمعه شمال اصفهان نیز هستیم.

امام ‌جمعه بادرود با گرامیداشت دهه ولایت و ابراز خرسندی از حضور با برکت مقام معظم رهبری در بادرود و زیارت امامزاده آقا علی عباس، روز 14 شهریور را در بادرود به نام روز ولایت و امامت نام‌گذاری کرد.

قاسمی خواستار برگزاری با شکوه برنامه‌های دهه ولایت و امامت در بادرود شد و بیان داشت: امیدواریم دستگاه‌ها و نهادهای مجری علاوه بر انجام تبلیغات لازم در سطح شهر، برنامه‌های محتوایی با شکوهی نیز برگزار کنند.

وی ادامه داد: یکی از برنامه‌هایی که انتظار می‌رود مردم آن را اجرایی کنند و ثواب بسیاری هم دارد، اطعام و انداختن سفره در روز عید غدیر است، همان‌طور که در ایام محرم سفره‌های اطعام اهل ‌بیت را می‌گسترانیم، در این روز هم باید این سنت حسنه را احیا کنیم.

در ادامه علیرضا عباسی معاون فرهنگی سپاه نطنز نیز ضمن تشریح برنامه‌های سپاه در دهه ولایت و امامت، اظهار کرد: بازسازی واقعه غدیر با همکاری هیأت‌های مذهبی بادرود در تاریخ 30 شهریور، برگزاری جشن‌های ولایت با محوریت پایگاه‌های بسیج بخش و به‌ طور شاخص در مساجد خرم و حضرت رسول‌الله(ص) و برگزاری نشست‌های بصیرتی ویژه تبیین دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب با موضوع جهاد کبیر ازجمله برنامه‌های شاخص سپاه در دهه ولایت و امامت است.

انتهای پیام/فارس

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.