سرویس: سیاسی » بین الملل 02:15 - سه شنبه 08 بهمن 1392

اختلاف فاحش بین پوشش زنان دربار سعودی با مردم+عکس

به گزارش واحد رصد فضای مجازی اصفهان شرق: شیوه پوشش شاهزادگان زن سعودی اخیرا موجی از اعتراض را در پایگاه های ارتباط اجتماعی سبب شده است. 2014 اختلاف فاحش بین پوشش زنان دربار سعودی با مردم+عکس ولید بن طلال و همسرش حرف و حدیث در این زمینه، زمانی در عربستان و دیگر کشورهای عرب حاشیه […]

به گزارش واحد رصد فضای مجازی اصفهان شرق: شیوه پوشش شاهزادگان زن سعودی اخیرا موجی از اعتراض را در پایگاه های ارتباط اجتماعی سبب شده است.

اختلاف فاحش پوشش زنان درباری با مردم عربستان

2014 اختلاف فاحش بین پوشش زنان دربار سعودی با مردم+عکس
ولید بن طلال و همسرش
حرف و حدیث در این زمینه، زمانی در عربستان و دیگر کشورهای عرب حاشیه خلیج فارس شدت گرفت که “امیره طویل” همسر شاهزاده “الولید طلال بن عبدالعزیز آل سعود” با لباسی نامتعارف در انظار عمومی ظاهر شد و همه بایسته های پوشش اسلامی را زیر پا گذاشت.
این در حالی است که قواعد اسلامی در زمینه پوشش، در این کشور قانون هستند و هرگونه تخلف زنان از این قواعد با برخورد مسئولان مواجه می شود.
سایت خبری تحلیلی “رأی الیوم” نوشت: علاوه بر همسر شاهزاده طلال، دخترش “ریم” نیز بدون هیچ توجهی به قوانین اسلامی عربستان، لباس هایی مغایر با اصول حجاب به تن می کند، اما هیچ کس جرات اعتراض یا انتقاد از او را ندارد؛ این در حالی است که اگر زنی در عربستان، همان لباسی را که ریم به تن می کند در انظار عمومی بپوشد، با مجازات هایی نظیر شلاق مواجه می شود.
منبع: جام نیوز

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.