سرویس: غیر تولیدی » نقلی 13:55 - یکشنبه 21 شهریور 1395

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اصفهان:

۷ شهید گمنام در مراسم دعای عرفه سراسر استان اصفهان حضور می‌یابند

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اصفهان از حضور پیکر ۷ شهید گمنام در مراسم‌ روز عرفه در استان اصفهان خبر داد.

به گزارش اصفهان شرق، سردار مجتبی شیروانیان از حضور پیکر 7 شهید گمنام در مراسم‌ روز عرفه در استان اصفهان خبر داد و اظهار داشت: این 7 شهید تازه تفحص شده در عملیات والفجر 1 و 8، خیبر و کربلای چهار به کاروان شهدا پیوسته‌اند.

وی افزود: حضور این شهدای گمنام در مراسم دعای روز عرفه از مدت‌ها قبل توسط کمیته تفحص شهدای کشور برنامه‌ریزی شده بود و 114 شهید گمنام تازه تفحص شده در سراسر ایران حضور خواهند یافت که 7 تن از آنان در استان اصفهان هستند.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اصفهان با بیان اینکه حضور این شهدا در مراسم روز عرفه توفیقی بی‌نظیر برای مردم شهیدپرور اصفهان است، گفت: همچنان که در روز عرفه برائت از مشکرین در صدر اهداف انسان است باید توجه کرد این شهدا نیز با عمل و شهادت خود درس برائت از مشرکین را به ما می‌دهند.

وی درباره مکان‌های حضور پیکرهای مطهر شهدا در استان اظهار داشت: دو پیکر پاک شهید در اصفهان و پنج پیکر در دیگر شهرستان‌های استان حضور خواهند داشت.

سردار شیروانیان ادامه داد: مراسم دعای عرفه و برائت از مشرکین در خیمه حسینی گلستان شهدای اصفهان و قطعه ایثارگران باغ رضوان اصفهان، شهرستان‌های آران و بیدگل، اردستان، نجف‌آباد، نائین و کاشان، محل فیض بخشی 7 شهید گمنام خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: پس از انجام مراسم پر فیض دعای عرفه و زیارت شهدا، پیکر مطهر این شهیدان برای شناسایی و تشخیص هویت به معراج شهدای تهران بازگردانده می‌شود.

انتهای پیام/تسنیم

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.