اصفهان شرق

آمادگی اصناف در برپایی برنامه های پیش روی شهری

کدخبر: 111894
1395/06/21 در ساعت 09:27

به گزارش اصفهان شرق، رسول جهانگیری در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به عملکرد اصناف و اتحادیه ها اظهار کرد: ایستگاه های صلواتی و جشن ها و مراسم های شهری برای فضاسازی هرچه بهتر در ایام گرامیداشت هفته دفاع مقدس با هماهنگی اصناف و اتحادیه ها برپا می شود.
عضو شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: برخی از کشورها بر اساس نداشته هایشان نمادهایی برای خود ایجاد می کنند که می طلبد از فرصت و ظرفیت های عظیم شهدای هشت ساله و فداکاری هایشان استفاده کرده و اتحادیه ها، استانداری و سازمان صنعت، معدن و تجارت در این رابطه برنامه ریزی لازم را بکنند.
وی با تاکید بر نقش آفرینی اتحادیه ها در تولید و حمایت از کالای ایرانی ادامه داد: با نزدیک شدن به زمان بازگشایی مدارس، فعالیت های کارشناسی در ارتباط با کیفیت و قیمت اجناس صورت گرفت و با کالای قاچاق نیز برخورد شد.
جهانگیری با اشاره به برگزاری اجلاس سراسری صنایع دستی در مهرماه سال جاری تصریح کرد: در جهان 600 اثر صنایع دستی ثبت شده که 300 مورد آن در ایران و بیش از 200 اثر آن مربوط به اصفهان است
وی افزود: اتحادیه های صنایع دستی، هتل داران و مهمانداران با توجه به میزبانی اصفهان برای برگزاری هرچه باشکوه تر این اجلاس تلاش می کنند.
عضو شورای اسلامی شهر اصفهان بیان کرد: بزرگ ترین معضل جامعه ما بیکاری است که با رونق گردشگری و صنعت سبز می توان کمک شایانی به رفع آن کرد.
وی ادامه داد: با توجه به ظرفیت های عظیم این صنعت می توان برگ زرین دیگری در سطح جهانی در دفتر اصفهان ثبت کرد.
جهانگیری با اشاره به نزدیکی ایام سوگواری محرم و صفر خاطر نشان کرد: کارگروه های متعددی با محوریت اتاق اصناف و سازمان صنعت، معدن و تجارت در استانداری اصفهان در همین رابطه تشکیل شده است.

انتهای پیام/ایمنا