سرویس: اجتماعی 09:27 - یکشنبه 21 شهریور 1395

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان خبرداد:

آمادگی اصناف در برپایی برنامه های پیش روی شهری

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: اصناف و اتحادیه های اصفهان با برنامه ریزی و هماهنگی مناسب به پیشواز برنامه های شهری ماه های آینده اصفهان می روند.

به گزارش اصفهان شرق، رسول جهانگیری در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به عملکرد اصناف و اتحادیه ها اظهار کرد: ایستگاه های صلواتی و جشن ها و مراسم های شهری برای فضاسازی هرچه بهتر در ایام گرامیداشت هفته دفاع مقدس با هماهنگی اصناف و اتحادیه ها برپا می شود.
عضو شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: برخی از کشورها بر اساس نداشته هایشان نمادهایی برای خود ایجاد می کنند که می طلبد از فرصت و ظرفیت های عظیم شهدای هشت ساله و فداکاری هایشان استفاده کرده و اتحادیه ها، استانداری و سازمان صنعت، معدن و تجارت در این رابطه برنامه ریزی لازم را بکنند.
وی با تاکید بر نقش آفرینی اتحادیه ها در تولید و حمایت از کالای ایرانی ادامه داد: با نزدیک شدن به زمان بازگشایی مدارس، فعالیت های کارشناسی در ارتباط با کیفیت و قیمت اجناس صورت گرفت و با کالای قاچاق نیز برخورد شد.
جهانگیری با اشاره به برگزاری اجلاس سراسری صنایع دستی در مهرماه سال جاری تصریح کرد: در جهان 600 اثر صنایع دستی ثبت شده که 300 مورد آن در ایران و بیش از 200 اثر آن مربوط به اصفهان است
وی افزود: اتحادیه های صنایع دستی، هتل داران و مهمانداران با توجه به میزبانی اصفهان برای برگزاری هرچه باشکوه تر این اجلاس تلاش می کنند.
عضو شورای اسلامی شهر اصفهان بیان کرد: بزرگ ترین معضل جامعه ما بیکاری است که با رونق گردشگری و صنعت سبز می توان کمک شایانی به رفع آن کرد.
وی ادامه داد: با توجه به ظرفیت های عظیم این صنعت می توان برگ زرین دیگری در سطح جهانی در دفتر اصفهان ثبت کرد.
جهانگیری با اشاره به نزدیکی ایام سوگواری محرم و صفر خاطر نشان کرد: کارگروه های متعددی با محوریت اتاق اصناف و سازمان صنعت، معدن و تجارت در استانداری اصفهان در همین رابطه تشکیل شده است.

انتهای پیام/ایمنا

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.