سرویس: غیر تولیدی 09:25 - شنبه 20 شهریور 1395

نماینده ستاد بزرگداشت شهدای منا استان اصفهان:

آل سعود همچون غده‌ای چرکین برای جهان اسلام است/این شجره ملعونه باید ریشه کن شود

یکبار حضرت ابراهیم و بار دیگر پیامبر عظیم الشان اسلام مکه را از شر کفار و بت پرستان پاکسازی کردند و به خواست خدا نوبت این بار حاصل‌شده تا در عصر حاضر، با جراحی، این شجره خبیثه ملعونه را از روی زمین ریشه کن کنیم.

به گزارش اصفهان شرق، نماینده ستاد بزرگداشت شهدای منا استان اصفهان به عنوان سخنران پیش از خطبه‌های این هفته نماز جمعه اصفهان اظهار کرد: آل سعود همچون غده‌ای چرکین برای جهان اسلام است که نیاز به جراحی دارد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید حسین بهشتی نژاد با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب که آل سعود را شجره خبیثه ملعونه خطاب فرموده بودند، گفت: این لفظ برگرفته از آیه ۶۰ سوره مبارکه اسراء است که رهبری آن را مصداق آل سعود معرفی کردند.

وی با تاکید بر اینکه آل سعود دقیقا همان شجره ملعونه هستند، گفت: در ۲۰۰ سال اخیر که بذر این درخت خبیث پاشیده شد جز تعرض به مقدسات شریفه، قبور ائمه بقیع، کشتار و جنایت چیز دیگری از آن‌ها دیده نشده است.

سخنران پیش از خطبه‌های این هفته شهر اصفهان نکته قابل ذکر با توجه به فرمایشات اخیر رهبر معظم انقلاب را بی‌شرمی و وقاحت آن‌ها عنوان و اظهار کرد: آن‌ها به‌جای اینکه در جایگاه متهم باشند خود را مدعی معرفی می‌کنند، در صورتی که بیش از ۷ هزار نفر حاجی در حادثه منا بدلیل بی کفایتی آنها جان دادند.

حجت‌الاسلام بهشتی نژاد سکوت بین‌المللی و مدعی حقوق بشر در برابر حادثه تلخ منا را ننگین توصیف کرد و گفت: جای تعجب است چرا روشنفکران، بزرگان و علمای جهان اسلام در برابر این حادثه سکوت کرده اند و این رفتار بلای بزرگی برای جهان اسلام است.

وی عملکرد آل سعود را در حد لیاقت مدیریت حرمین شریفین ندانست و تاکید کرد: جهان اسلام باید بیدار شوند و برای نجات مرکز توحیدی جهان اسلام تلاش نمایند.

نماینده ستاد بزرگداشت شهدای منا استان اصفهان خاطرنشان کرد: یکبار حضرت ابراهیم و بار دیگر پیامبر عظیم الشان اسلام مکه را از شر کفار و بت پرستان پاکسازی کردند و به خواست خدا نوبت این بار حاصل‌شده تا در عصر حاضر با جراحی این شجره خبیثه ملعونه را از روی زمین ریشه کن کنیم.

حجت‌الاسلام بهشتی نژاد رفتار «صدّ عن سبیل الله» را از دیگر اقدامات آل سعود بیان و اظهار کرد: این رفتار را سال ها این رژیم صفاک داشته و امسال هم از حضور عاشقان، شیفتگان و دلباختگان واقعی توحید یعنی ایرانیان جلوگیری کرده است.

وی با اشاره به در پیش بودن روز عرفه گفت: مراسم های متعددی برای بزرگداشت شهدای منا برنامه‌ریزی‌شده که در آن یاد و خاطره آن شهدای عزیز توسط مردم گرامی داشته می‌شود.

انتهای پیام/راه دانا

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.