سرویس: دین و اندیشه » روحانیت 12:30 - جمعه 19 شهریور 1395

امام‌جمعه موقت اصفهان:

مواضع قاطعانه و اصولی رهبری در حقیقت جبران کاستی‌های دولتمردان بود/آل سعود رژِیم صهیونیست دوم در منطقه است

حجت‌الاسلام رهبر بابیان اینکه انتظار ملت دفاع از شأن و عزت ایران اسلامی بود، گفت: مواضع سخت، منطقی و کوبنده رهبر در برابر آل سعود جبران کاستی دستگاه دیپلماسی بود.

به گزارش اصفهان شرق، حجت‌الاسلام محمدتقی رهبر ، پیرامون پیام  رهبر معظم انقلاب به مسلمانان جهان به مناسبت فرارسیدن موسم حج  اظهار کرد: آنچه که لازم و به‌حق بود رهبر انقلاب در پیام خود به مسلمین جهان در نامه خود فرمودند.

وی بابیان اینکه  رهبری در این نامه خود به سرفصل‌های مهمی چون به رخ دشمنان کشیدن عظمت امت اسلامی و اتکا  به قدرت الهی، مظهر اشدا علی الکفار،برجسته کردن فاصله امت اسلامی با فساد و حقارت از طرف سلطه گران و مقصر بودن حاکمان سعودی در هر دو اتفاق و رها نکردن گریبان  آل سعود توسط مسلمین، گفت: انتظار ملت ایران  در برابر همه جنایت‌ها و جسارت‌های آل سعود چنین بود که رهبر معظم انقلاب  کردند.

امام‌جمعه موقت اصفهان تصریح کرد: رهبری  با گرفتن یک موضع سخت، منطقی، قاطعانه و کوبنده  در برابر آل سعود انتظار ملت مسلمان و داغدار ایران را برآورده کردند و حق مطلب را به‌گونه‌ای شایسته ادا فرمودند و برای افشاگری چهره پلید ضد اسلامی آل سعود  اقدامی قابل‌توجه بود.

وی با تأکید بر اینکه امروز آل سعود اسرائیل دوم در منطقه است، خاطرنشان کرد: آل سعود حرمین شریفه را در محاصره خود گرفته‌اند و با ظلم کردن با ضعفای رحمان، حج را بازی سیاسی کردن  و بدعهدی  در برابر  مسلمین  و بی‌پاسخ بودن در برابر کاستی‌ها تنها بخشی از جنایت‌های آن‌ها است.

*آل سعود رژِیم صهیونیست دوم در منطقه است

رهبر اذعان کرد: معتقدم که مواضع دستگاه دیپلماسی و دولت ما در برابر این جسارت‌ها و خیانت‌های آل سعود آن‌گونه که باید محکم باشد، انجام نشد، دولت  ایران در برابر این کشتارهایی که آل سعود مقصر اصلی آن بود چه موضعی گرفت و چه اقدام حقوقی متناسب کرد.

وی ادامه داد: پیشنهاد می‌دهم که دولت ایران همایشی با حضور کشورهای آزاد جهان برگزار کند  و ماهیت  حج و رفتار مسئولین سفاک آل سعود را تبیین کنند و آزادی خواهان جهان را بسیج کرده  و در دنیا به صدا دربیاورند.

امام‌جمعه موقت اصفهان  ابراز کرد: مواضع قاطعانه  و اصولی رهبری در این زمینه، در حقیقت جبران  کاستی‌های مواضع دیگران  و دولتمردان  ما بود، رهبر انقلاب در پیام خود مفهوم داشتن  موضع« اشد علی الکفار » را در برابر آل سعودیان منعکس کردند.

وی بابیان اینکه امروز به‌وضوح برای مسلمین جهان مشخص است که آل سعود با کفار هم‌دست و پیمان شده‌اند و خود نیز کافر هستند، گفت: اجرا و تحقق سیاست‌های پلید و خصمانه رژیم صهیونیست توسط آل سعود مصداق هم‌پیمان شدن با کفار است.

رهبر خاطرنشان کرد: پیام رهبر انقلاب به مسلمین فراتر از حج تمتع بود،  شناساندن و توصیه بر شناختن ماهیت پلید سران سفاک و هناک آل سعود توسط مسلمین جهان مهم‌ترین پیامی بود که به آزادی خواهان جهان مخابره شد، فساد و جنایت کردن آل سعود در سوریه، یمن، بحرین و.. بر همگان ثابت‌شده است.

وی با اشاره به فرمایش مهم رهبری مبنی بر اینکه « نباید گریبان آل سعود  را رها کنید»  گفت: این امر باید برای سیاست‌مداران و دیپلمات‌های ایرانی  الگو باشد و در اقدامات بعدی مواضع منطقی و محکم‌تری داشته باشیم.

انتهای پیام/راه دانا

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.