سرویس: ورزشی 11:30 - جمعه 19 شهریور 1395

فرماندار سمیرم گفت:

نام گذاری یک ورزشگاه به نام خواهران تاریخ ساز ووشوی ایران، در سمیرم

فرماندار سمیرم گفت: یکی از ورزشگاه‌های سمیرم به نام خواهران تاریخ‌ساز ووشو ایران (خواهران منصوریان) نام‌گذاری می‌شود.

به گزارش اصفهان شرق، محمدحسین نصرتی  در مراسم استقبال از خواهران تاریخ‌ساز ووشو ایران در سمیرم ضمن تبریک به این سه خواهر قهرمان ووشو اظهار کرد: درود بر شما دختران ایران‌ زمین که با همت بلند خود نام ایران و ایرانی را بار دیگر در میدان‌های جهانی سرافراز کردید و پرچم مقدس کشورمان را بر بلندای قله‌های افتخار به اهتزاز درآوردید.

وی از این سه نام خواهر با نام خواهران افسانه‌ای یاد کرد و افزود: بی‌شک نامتان همچون شکوه قله‌های دنا در گذرگاه تاریخ این سرزمین ماندگار خواهد بود.

فرماندار سمیرم با بیان اینکه شهرستان سمیرم به داشتن نیروهای انسانی توانمند افتخار می‌کند، تصریح کرد: سمیرم مهد پرورش قهرمانان ملی و بین‌المللی است.

وی با اشاره به اینکه خواهران محجبه منصوریان نشان دادند که زنان می‌توانند با رعایت شرایط اسلامی در میادین ورزشی ظاهر شوند، اذعان داشت: مدال‌آوری یک دختر محجبه به فرموده مقام معظم رهبری بیشتر از افراشته شده پرچم ایران، بر سکو رفتن خانم‌های محجبه باحجاب اسلامی دارای اهمیت است.

نصرتی ادامه داد: امروز سمیرم یکجا سه مدال ارزشمند را به ملت شریف ایران و نظام جمهوری اسلامی تقدیم کرد که این بسیار ارزشمند و قابل‌تقدیر است.

وی با اعلام اینکه مسؤولان از این قهرمانان به نحو شایسته تجلیل می‌کنند، گفت: یکی از ورزشگاه‌های سمیرم به انتخاب خودشان به نام این سه خواهر قهرمان نام‌گذاری می‌شود.

فرماندار سمیرم از دیدار این قهرمانان در روزهای آینده با استاندار و وزیر ورزش خبر داد و یادآور شد: همچنین هدایای ارزشمندی از طرف مسؤولان شهرستان استان و نماینده تقدیم این سه خواهر تاریخ‌ساز ووشو ایران می‌شود.

انتهای پیام/خبرنگاران جوان

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.