سرویس: اخبار شهرستان 15:08 - پنجشنبه 18 شهریور 1395

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهر تودشک:

آستان مقدس امامزاده قاسم(ع) کوهپایه میزبان اجتماع عظیم قربان/ کرسی گفتمان انقلاب اسلامی کلید خورد

علیرضا حسینی از برپایی اجتماع عظیم قربان با حضور مردم ولایتمدار بخش کوهپایه و شرق اصفهان در روز عید سعید قربان و در آستان مقدس امامزاده قاسم(ع) خبر داد.

مسئول شورای هماهنگی شهر تودشک در گفتگو با اصفهان شرق، ضمن تبریک حلول ماه ذی الحجه و تشریح مهمترین اهداف برنامه اجتماع عظیم قربان گفت: اقامه نماز عید سعید قربان و گسترش فرهنگ نماز و زیارت در بین جوانان و نوجوانان و افتتاح اولین کرسی گفتمان انقلاب اسلامی با موضوع حج و احیای عزت مسلمین از جمله اهداف اجتماع قربان است.

علیرضا حسینی برگزاری اولین سالگرد شهدای فاجعه منا و مهاجران الی الله، تجلیل از شهدای مدافع حرم، تجدید خاطره اقامه اولین نماز جمعه شرق اصفهان در سال 57 در امامزاده قاسم و برگزاری مراسم برائت از مشرکین را از دیگر اهداف برپایی این اجتماع عنوان کرد.

وی از امت حزب الله و ولایت مدار شهرها و روستاها خواست تا با حضور خود در این مراسم، پیام مهم این اجتماع را به منطقه و جهان مخابره کنند تا علی رغم محرومیت ما از انجام فریضه حج ابراهیمی، پشت سر رهبر و مقتدایمان حضرت امام خامنه ای عزیز، آماده جانفشانی و دفاع از حریم مقدس ولایت باشیم.

مسئول شورای هماهنگی شهر تودشک افزود: شرکت در برنامه هایی از این دست، می تواند خانواده ها را در برابر هجمه ها و آسیب های دشمن بیمه کند و بتوان ارزش های اسلامی را نهادینه کرد.

این مراسم روز عید سعید قربان در آستان امامزاده قاسم(ع) کوهپایه برگزار و در این برنامه حجت الاسلام صالحیان رئیس دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان اصفهان، به سخنرانی می پردازد.

photo_2016-09-08_14-58-15

انتهای پیام/ ش

 

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.