سرویس: غیر تولیدی » نقلی 16:00 - پنجشنبه 18 شهریور 1395

مسئول تربیت بدنی سپاه صاحب‌الزمان(عج) اصفهان:

سومین المپیاد استعداد‌یابی ورزش خواهران بسیجی در نجف‌آباد برگزار می‌شود

مسئول تربیت بدنی سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان گفت: سومین المپیاد استعداد‌یابی ورزش خواهران بسیج کشور با حضور ۸۰۰ ورزشکار در دانشگاه آزاد نجف‌آباد برگزار می‌شود.

به گزارش اصفهان شرق، علی پیمان‌صفت صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: سومین المپیاد استعداد‌یابی ورزش خواهران بسیج کشور به میزبانی تربیت بدنی سپاه صاحب‌الزمان(عج) در دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد برگزار می‌شود.

وی افزود: دو دوره قبلی این رقابت‌ها در شهرهای تهران و زنجان برگزار شده و میزبانی سومین دوره آن با عنوان المپیاد استعداد‌یابی ورزش خواهران بسیج کشور و با توجه به ظرفیت بالای دانشگاه آزاد نجف‌آباد به این واحد واگذار شده است.

مسئول تربیت بدنی سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان گفت: در این رقابت‌ها که از 19 تا 20 شهریورماه برگزار می‌شود، 850 ورزشکار، عوامل فنی و داور از 31 استان کشور حضور دارند.

وی درباره رشته‌های ورزشی این المپیاد تصریح کرد: ورزشکاران در این المپیاد در 5 رشته کاراته، جودو، تیروکمان، تیراندازی و دومیدانی به رقابت می پردازند و نفرات برتر این رقابت‌ها به تیم‌های منتخب استان و یا حتی تیم‌های منتخب کشوری معرفی می‌شوند.

پیمان‌صفت درباره چگونگی انتخاب ورزشکاران برای شرکت در این دوره از رقابت‌ها خاطرنشان کرد: با توجه به فراخوانی که در پایگاه‌های بسیج سراسر کشور اعلام می‌شود، ثبت‌نام از افراد بسیجی و غیر‌بسیجی انجام می‌گیرد و در همین راستا مسابقات انتخابی برای کشف استعداد‌ها در مراکز استان‌ها برگزار می‌شود تا نفرات برتر راهی تیم‌های منتخب استان‌ها شوند.

وی بیان کرد: این المپیاد در رده سنی 12 تا 16 سال و با هدف رشد و استعداد‌یابی خواهران بسیجی و با گرامیداشت شهدای فاجعه منا با همکاری تربیت‌بدنی سپاه اصفهان، باشگاه فرهنگی ورزشی مقاومت و سازمان بسیج ورزشکاران و با همراهی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد برگزار می‌شود و از اصفهان نیز 53 نفر در این المپیاد شرکت می‌کنند.

مسئول تربیت بدنی سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان به برنامه‌های فرهنگی در این المپیاد اشاره کرد و گفت: قصد داریم از خانواده‌های 3 شهید مدافع حرم، دفاع مقدس و فاجعه منا تجلیل به عمل آوریم.

وی درباره توسعه ورزش در پایگاه‌های بسیج استان اصفهان تصریح کرد: با توجه به ابلاغیه‎هایی که در سطح استان اصفهان صورت گرفت، تعداد پایگاه‌های ورزشی استان از 3 به 9 پایگاه افزایش یافت و در رشته‌های فوتبال، والیبال، تیراندازی، تیروکمان، جدو، شنا، وشو و واترپلو فعالیت داریم.

انتهای پیام/تسنیم

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.