سرویس: سیاسی 15:13 - سه شنبه 16 شهریور 1395

مدیر سازمان حج و زیارت استان اصفهان:

اداره امنیت حج در اختیار دستگاه‌های صهیونیستی و آمریکایی است/ ابعاد فاجعه منا باید به گوش جهانیان برسد

زاهدی در خصوص کنترل زائران حج توسط دستگاه‌های صهیونیستی و آمریکایی تصریح کرد: جهان اسلام نباید این مسئله را بپذیرد و این نشان از مشکلاتی است که دولت سعودی به‌منظور تأمین امنیت و حرمت زائران دارد

به گزارش اصفهان شرق، مدیر سازمان حج و زیارت استان اصفهان  با اشاره به بیانات روز گذشته رهبر معظم انقلاب اظهار کرد: همان‌طور که ایشان از همان ابتدا حادثه منا فرمودند این حادثه نباید به فراموشی سپرده شود.

* بی‌تدبیری و بی‌کفایتی آل سعود اثبات‌شده است

 

غلامعلی زاهدی بابیان اینکه طی یک سال گذشته تمام همّ و غم ما خانواده معظم جان‌باختگان حادثه منا بوده است، گفت: در همین رابطه، هرگونه کمکی که توانسته‌ایم انجام دهیم را به کار گرفته‌ایم که از آن جمله پیگیری امور اداری و سرکشی از این خانواده‌های معزز بوده است.

وی با اشاره به ارتباط تنگاتنگی که با خانواده محترم حادثه منا داشته‌اند، ابراز امیدواری کرد، بتوانیم در آینده هم همین‌گونه در کنار این عزیزان باشیم.

مدیر سازمان حج و زیارت استان اصفهان در خصوص عدم پاسخگویی و رفتارهای خودسرانه رژیم منحوس سعودی در این مدت در زمینه جان‌باختگان حادثه منا تصریح کرد: بی‌تدبیری و بی‌کفایتی آن‌ها برای ما اثبات ‌شده است.

زاهدی با اشاره به ممانعت حکومت سعودی از حضور زائران ایرانی در موسم حج امسال و مخلوط کردن مسائل سیاسی با حج توسط دولت سعودی، تأکید کرد: به‌هرحال ما باید مسائل مرتبط با  فجایع منا و عدم حضور زائران ایرانی در مراسم حج امسال را در جامعه تبیین کنیم و به گوش مردم کشور و جهان اسلام برسانیم تا بی‌تدبیری، بی‌کفایتی و عدم صلاحیت سعودی برای آن‌ها نیز مشخص شود.

وی در خصوص کنترل زائران حج توسط دستگاه‌های صهیونیستی و آمریکایی تصریح کرد: جهان اسلام نباید این مسئله را بپذیرد و این نشان از مشکلاتی است که دولت سعودی به‌منظور تأمین امنیت و حرمت زائران  دارد و گویای این مسئله هست که خود به‌تنهایی نمی‌تواند اداره این کار را بر عهده داشته باشد.

شجره-ملعونه-کنترل-حجاج-از-طرف-صهیونیست-ها-و-آمریکایی-ها

انتهای پیام/صاحب نیوز

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.