سرویس: سیاسی 17:03 - دوشنبه 15 شهریور 1395

نماینده مجلس:

تهدیدات امنیتی FATF برای کشور و نظام اسلامی خطرناک است

ساداتی‌نژاد با انتقاد از تحریم های اعمال شده بر نهادها و دستگاه های مهم و حساس داخل کشور، اجرای آن را خفت‌بار و موجب پایمال اصول انقلاب و استقلال کشور دانست.

به گزارش اصفهان شرق، نماینده مردم شهرستان های کاشان و آران و بیدگل صبح امروز در جمع خبرنگاران با انتقاد شدید از خودتحریمی توسط دولت یازدهم اظهار کرد: قرار بود برجام تحریم ها را در همان زمان شروع تعهدات بردارد در حالی که امروز شاهد هستیم دامنه تحریم ها به دست دولت به داخل کشور گسترش داده شده است.

سیدجواد ساداتی تسری دادن دامنه تحریم‌های ظالمانه آمریکا به داخل کشور با وجود برجام و به بهانه اجرای قرارداد FATF را خفت‌بار و موجب پایمال شدن عزت و استقلال کشور و اصول انقلاب دانست و خواستار توقف فوری و بازنگری در اجرای آن شد.

وی با انتقاد از تداوم خوش‌بینی مفرط و بیمارگونه برخی مسولان به لبخند مزورانه و فریبکارانه آمریکایی‌ها گفت: هم‌اکنون با گذشت بیش از یکسال از اجرای برجام شاهدیم که تحریم‌ها نه تنها به شکل کامل و مؤثر برداشته نشده‌اند، بلکه دامنه و عرصه تحریم‌ها به داخل کشور هم نفوذ کرده و نهادها و بزرگان انقلاب هم در خارج از کشور و به دست دشمنان و هم در داخل کشور و توسط سازمان‌ها و نهادهای مالی دولتی مشمول تحریم قرار گرفته‌اند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس دهم ضمن یادآوری هشدارهای مکرر رهبر معظم انقلاب و دلسوزان کشور مبنی بر غیرقابل اعتماد بودن و بدعهدی آمریکا تصریح کرد: طبق اعلام دولت ظاهراً مقرر بود که تحریم‌ها همزمان با اجرای برجام یکباره برداشته شوند اما الان شاهد گسترش و نفوذ تحریم ها به مراکز مهم و حساس کشور و توسط دولت هستیم.

نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل با تاکید بر اینکه دولت باید خطوط قرمز نظام را در اجرای کلیه معاهدات رعایت کند اظهار کرد: تهدیدها و چالش‌های امنیتی FATF برای کشور، نظام و جریان مقاومت بسیار خطرناک و قابل ملاحظه است.

این نماینده مجلس افزود: تحریم شدن بیش از ۲۰۰ دستگاه دولتی و نهاد مهم و شخصیت انقلابی کشور که ضامن امنیت کشور و منطقه هستند توسط دستگاه‌های مالی و اقتصادی دولتی در داخل کشور فاجعه‌بار، ساده لوحانه و موجب خشنودی و خرسندی دشمنان بویژه رژیم کودک کش صهیونیستی است.

انتهای پیام/صاحب نیوز

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.