سرویس: غیر تولیدی » نقلی 12:20 - دوشنبه 15 شهریور 1395

مسابقات آسیایی ووشو در چین تایپه:

کسب مدال های رنگارنگ آسیایی توسط سه خواهر ووشوکار سمیرمی/ الهه منصوریان تاریخ ساز ساندای بانوان شد

خواهران افسانه ای منصوریان در مسابقات ووشو قهرمانی آسیا با کسب سه مدال خوش رنگ توانستند بر سکوی قهرمانی بایستند.

به گزارش اصفهان شرق، سه خواهر سمیرمی که به نام خواهران افسانه ای معروفند توانستند با درخشaa در مسابقات ووشوی قهرمانی آسیا دو مدال طلا و یک مدال برنز را از آن خود کنند.

«سهیلا منصوریان» در وزن منهای ۵۲ کیلوگرم ساندای بانوان در دور اول با «هی بین کیم» نایب قهرمان جهان و دارنده مدال برنز بازی های آسیایی اینچئون روبرو شد.

این قهرمان ووشوی بانوان با ارائه مبارزه ای تماشایی در دو راند متوالی به برتری دست یافت و به نیمه نهایی صعود کرد و پس از مبارزه با حریف چینی خود موفق به کسب مدال برنز شد.

«الهه منصوریان» که موفق شده بود «تای ژوی نگوین» حریف قدرتمند ویتنامی را شکست دهد در دیدار پایانی وزن منهای ۵۶ کیلوگرم ساندای بانوان به مصاف «شن ژیانگ» سانداکار مطرح چینی رفت و در دو راند متوالی با نمایشی خیره کننده به برتری رسید و به مدال طلا دست یافت.

صبح امروز، شهربانو منصوریان یکی دیگر از قهرمانان سمیرمی ووشوی جهان که پیش از این «هرگی باکایدان» نایب قهرمان سال ۲۰۱۵ جهان از فیلیپین را شکست داده بود در دیدار پایانی به مصاف «ترانک آن کئوان» از کشور ویتنام رفت و در دو راند متوالی بر حریف خود چیره شد و بر سکوی نخست ایستاد.

آنچه برای چندمین بار به نمایش گذاشته شد استعداد بالای بانوان پرتلاش شهرستان سمیرم بود که با وجود کمبود ها و حتی بدون امکانات اولیه از صفر تا سکوی قهرمانی پیش رفتند که امیدواریم در آینده این نمایش اقتدار توجه مسئولان را برای خدمت به مردم این شهرستان جذب کند.

نهمین دوره رقابت های ووشو قهرمانی آسیا در چین تایپه جریان دارد و امروز روز پایانی این دوره از رقابت ها خواهد بود.

انتهای پیام/صاحب نیوز

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.