سرویس: اقتصادی » نماینده مجلس 08:00 - دوشنبه 15 شهریور 1395

نماینده مردم لنجان در مجلس:

رفتار برخی مدیران خلاف سیاست‌های اقتصاد مقاومتی است

نماینده مردم لنجان در مجلس رفتار برخی از مدیران را برخلاف سیاست‌های اقتصاد مقاومتی برشمرد و گفت: اقتصاد مقاومتی باید از خانه و محل کار خود افراد آغاز شود و به بدنه جامعه نیز تسری پیدا کند.

به گزارش اصفهان شرق، محسن کوهکن  در نشست مشترک مسؤولان شهرستان که به مناسبت هفته تعاون برگزار شد، اظهار کرد: متأسفانه در ایران روحیه کار جمعی ضعیف است، کار جمعی حلقه مفقوده در بسیاری از کارها به‌حساب می‌آید و تا زمانی که به بهره‌مندی از خرد جمعی روی نیاوریم، یقیناً نتایج مطلوبی کسب نخواهیم کرد.

نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی افزود: بنده اخیراً به یک مرکز دانشگاهی در شهرستان لنجان مراجعه کردم که دارای یک سالن خوب و مجهز ورزشی بود که بیش از 30 میلیارد ریال برای این سالن هزینه شده است، با این وجود اخیراً شاهد کلنگ زنی یک سالن ورزشی دیگر به احترام سهراب مرادی و در نزدیکی همین سالن بودیم.

وی با بیان اینکه برای تقدیر از سهراب مرادی می‌توانستیم بهتر از این‌ها کار کنیم، ادامه داد: این سالن جدید که کلنگ آن زده ‌شده، یقیناً نیازمند منابع و اعتبارات جدید است که در شرایط نامساعد اقتصادی کشور جای بسی تأمل دارد، چرا که به جای این کار می‌توانستیم همان سالن مجهز و موجود در شهر را به احترام این ورزشکار عزیز و به نام او نام‌گذاری کنیم.

کوهکن یادآور شد: متأسفانه در کشور هنوز درک صحیحی از کار جمعی پیدا نکرده‌ایم و ضروری است در سمینارها و همایش‌ها به تقویت کار جمعی در کشور بپردازیم.

وی پایین آوردن هزینه‌های جاری در تعاونی‌ها را یکی دیگر از ملزومات کار جمعی دانست و تشریح کرد: از آنجایی‌ که تعاونی‌ها یک کار جمعی به‌ حساب می‌آید، باید هزینه‌های خود را به حداقل برساند.

نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی رفتار برخی از مدیران را برخلاف سیاست‌های اقتصاد مقاومتی برشمرد و افزود: اقتصاد مقاومتی باید از خانه و محل کار خود افراد آغاز شود و به بدنه جامعه نیز تسری پیدا کند.

کوهکن در پایان تصریح کرد: در هیچ کجای دنیا مدیران دستگاه‌ها به‌ اندازه مسؤولان داخلی ایران دوندگی ندارند، با این‌ وجود وضعیت کشور در شرایط مطلوبی نبوده و علت این موضوع این است که مدیران در سیستم‌ها کار نمی‌کنند، بلکه بر روی سیستم سوار شده‌اند.

انتهای پیام/فارس

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.