اصفهان شرق

پتانسیل بالای سرمایه گذاری در جرقویه سفلی به چشم می خورد/ سفر یک روزه شهردار اصفهان به منطقه در آینده نزدیک

کدخبر: 111323
1395/06/14 در ساعت 23:29

به گزارش اصفهان شرق از جرقویه سفلی، عصر امروز دیدار صمیمی مسئولان جرقویه سفلی با شهردار اصفهان و نائب رئیس شورای شهر اصفهان برگزار شد.

در این دیدار مسائلی پیرامون تعامل و همکاری مسئولان ارشد بخش و سرمایه گذاری شهرداری اصفهان در منطقه جرقویه سفلی، حمل و نقل مسافران، افزایش اشتغال و فرآوری محصولات کشاورزی مطرح شد.

شهردار شهر اصفهان با اشاره به اینکه بخش جرقویه سفلی دارای پتانسیل بالایی برای سرمایه گذاری است، گفت: همکاری و تقابل متقابل، زمینه ای برای رفع مشکلات منطقه است که باید در بین مسئولان برقرار باشد.
وی به منظور اختصاص چندین دستگاه اتوبوس واحد درون بخشی با تخفیف ویژه قول مساعد داد و افزود: در آینده نزدیک ترمینال مسافربری در محور میدان شهید کشوری برای شرق اصفهان(بخش مرکزی و بخصوص جرقویه ) با هدف حمل و نقل آسان برای مسافران مناطق حاشیه کلان شهر اصفهان احداث می شود.
02

حجت الاسلام صانعی امام جمعه بخش جرقویه سفلی با ذکر فضای سیاسی خاص شهر نیک آباد متذکر شد: فضای سیاسی خاص، موجود در نیک آباد نتوانسته است از روحیه تلاشگری مسولان در زمینه خدمت به مردم این شهر بکاهد.

عدم سخت گیری بر مشاغل بازیافتی و تره بار که به تبع خشکسالی های اخیر و نبود کشاورزی و شغل در منطقه است، از مصوبات مهم این دیدار بود ولیکن با شروع به کار شرکت تعاونی بازیافت نیک آباد در برخی مناطق شهر اصفهان، خدمت رسانی به مردم میسر می شود.

در حاشیه این جلسه، پیشنهاد صنایع تبدیلی و فرآوری محصولات کشاورزی منطقه و همکاری شهرداری اصفهان در راه اندازی میدان تره بار نیک آباد مطرح شد.

سفر یک روزه شهردار اصفهان در آینده نزدیک به منطقه یکی دیگر از نتایج جلسه عصر امروز بود.