سرویس: اخبار شهرستان » ورزنه 22:43 - یکشنبه 14 شهریور 1395

نماینده مردم اصفهان در مجلس:

آبرسانی به فلات مرکزی، برنامه مهم در حوضه آب است

حجت الاسلام سالک گفت: آب رسانی به فلات مرکزی یکی از عمده برنامه ها در حیطه مسائل مرتبط با آب کشاورزی است که به منظور تحقق و عملی شدن، مد نظر مسئولان قرار دارد.

به گزارش اصفهان شرق، نماینده مردم اصفهان در مجلس عصر امروز در جمع مردم دهستان کفران با اشاره مشکل کم آبی در منطقه گفت: مشکل کم آبی چند سال است که در کشور احساس می شود و امروز استان اصفهان و یزد در اولویت برنامه های خشکسالی قرار دارند.

حجت الاسلام احمد سالک با توجه به کمبود بارش طی سال گذشته اظهار کرد: آب دهی برای کشت پاییزی بسته به بارش باران طی سال جاری است و اگر بارش خوبی را شاهد نباشیم با مشکلات جدی در کشت امسال مناطق حوضه زاینده رود مواجه می شویم.

وی مهم ترین مساله پیش رو را مربوط به مشکلات آبی عنوان کرد و افزود: آب رسانی به فلات مرکزی یکی از عمده برنامه ها در حیطه مسائل مرتبط با آب کشاورزی است که به منظور تحقق و عملی شدن، مد نظر مسئولان قرار دارد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس بیکاری را از عمده مشکلات کشور مطرح و خاطرنشان کرد: در کشور حدود 6 میلیون نفر بیکار وجود دارد و اصفهان نیز مشابه با دیگر نقاط کشور، با این مشکل دست و پنجه نرم می کند.

وی با اشاره به جلسه ای در رابطه با بودجه دهستان کفران، افزود: طرح آب رسانی با هزینه 500 میلیون ریال و همچنین طرح هادی روستایی با هزینه پنج میلیون ریال از جمله مصوبات جلسه با مسئولان استانی و کشوری بود.

حجت الاسلام سالک تصریح کرد: خانه بهداشت یکی از مکان های مهم در هر منطقه است و به منظور تشکیل خانه بهداشت کفران، مبلغ یک هزار میلیون ریال در نظر گرفته خواهد شد.

وی لزوم وجود خانه عالم و استقرار روحانی در روستا و شهرها را یادآور شد و گفت: به منظور تکمیل خانه عالم یکصد میلیون ریال در نظر گرفته شد و مسئولان روستا باید در زمینه جمع آوری اعتبار لازم پیگیر باشند.

انتهای پیام/ ش

 

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.