سرویس: دینی 18:00 - یکشنبه 14 شهریور 1395

مسئول ستاد عتبات بسیج دانشجویی اصفهان:

۸۸ دانشجوی اصفهانی امروز به عتبات عالیات اعزام می شوند/ برگزاری ویژه برنامه گرامیداشت شهدای منا در روز عید قربان

۸۸ دانشجو از استان اصفهان عصر امروز یکشنبه ضمن تجدید میثاق با آرمان های شهدا و امام شهیدان، راهی سفر زیارتی کربلای معلی خواهند شد.

به گزارش اصفهان شرق، مسئول ستاد عتبات بسیج دانشجویی اصفهان از اعزام ۸۸ نفر از دانشجویان استان اصفهان به عتبات عالیات خبر داد.

علی کریمی تصریح کرد: این دانشجویان عصر امروز با حضور در گلستان شهدای اصفهان بصورت نمادین با پرچم و سربند قرمز «لبیک یا حسین» با مداحی و بدرقه خانواده هایشان به عتبات عالیات اعزام خواهند شد.

وی با اشاره به تسهیلاتی در نظر گرفته شده برای دانشجویان ادامه داد: موضوع ممنوع الخروجی با رایزنی های انجام شده حل شد و دانشجویان مشمول خدمت بدون سپردن وثیقه از کشور خارج می شوند و به هر کدام نیز معادل هزینه سفر وام پرداخت شده است.

کریمی شعار این سفر را «من الغریب الی الحبیب» عنوان کرد و گفت: در این سفر قسمتی از مسیر نجف تا کربلا بصورت پیاده توسط دانشجویان پیموده می شود و ان شاء ا… روز عید قربان کاروان در کربلا خواهد بود.

مسئول ستاد عتبات بسیج دانشجویی اصفهان تصریح کرد: با توجه به حضور فعالان فرهنگی همراه گروه، از حضور دکتر بانکی استفاده کرده و کلاس های مشاوره و همچنین مسابقه کتابخوانی برگزار خواهیم کرد و به برگزیدگان ۱۴ سفر زیارتی کربلا مختص اربعین هدیه خواهیم داد.

وی اضافه کرد: با توجه به همزمانی این برنامه با ایام عید قربان و سالگرد فاجعه منا، از همان ابتدا سعی بر گرامیداشت یاد شهدای منا و همچنین نشان دادن وجهه منفور ایادی آنها داریم و روز عید قربان هم زیارت نیابتی برای این شهدا را در دستور کار قرار داده ایم.

انتهای پیام/صاحب نیوز

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.