سرویس: دسته‌بندی نشده 16:00 - یکشنبه 14 شهریور 1395

سردار عراقی:

حاکم بودن امنیت در کشور به مردم ثابت شده است

جانشین نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروزه با تلاش همه یک امنیت پایداری را در کشور داریم و به‌ محض اینکه دشمن به خاک ایران برسد مورد اصابت قرار می‌گیرد.

به گزارش اصفهان شرق، سردار عبدالله عراقی پیش از ظهر امروز در بیست و یکمین جشنواره فرهنگی ورزشی کوثر نیروی زمینی سپاه با بیان اینکه امروز اهمیت ورزش بر هیچ‌ کسی پوشیده نیست، اظهار کرد: انتظار همه از نیروهای مسلح این است که آن‌ها یک امنیت پایدار را در کشور برقرار کنند که امروزه با تلاش همه یک امنیت پایداری را در کشور داریم.

وی با اشاره به اینکه به‌ غیر از غرب آسیا یا همان خاورمیانه در همه‌ جا ناامنی وجود دارد، افزود: در کشور ایران امنیت بسیار خوبی حاکم است.

جانشین نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: شمال غرب، جنوب غرب و همه جای ایران را مأموریت امنیتی ایجاد می‌کنیم چراکه ایران در برابر بیشترین تهدیدها قرار دارد، اما به‌ محض اینکه دشمن به خاک ایران برسد مورد اصابت قرار می‌گیرد.

وی خطاب به بانوان و خانواده سپاهیان حاضر در بیست و یکمین جشنواره فرهنگی ورزشی کوثر تأکید کرد: دشمنان می‌خواهند در کشور ناامنی ایجاد کنند اما فرزندان و همسران شما به آن‌ها اجازه چنین کاری را نمی‌دهند و این نعمت بسیار بزرگی است.

سردار عراقی با بیان اینکه وجود امنیت در ایران به همه ثابت‌ شده است، اضافه کرد: دو نعمت است که در حال حاضر مغفول واقع‌ شده است و آن دو، امنیت و سلامت هستند.

وی ادامه داد: امنیت نعمتی ادراکی و استنباطی است اما سلامت موهبتی است که تا همه ما آن را از دست ندهیم به بزرگی آن پی نخواهیم برد، به‌ طور مثال کسی که بیماری دارد می‌فهمد که چه نعمتی را از دست‌ داده است و در گذشته قدر آن را نمی‌دانسته است.

جانشین نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: در حال حاضر امنیت به شکلی است که به‌ طور مثال در شهر زاهدان مردم در ساعت 1 بامداد داخل پارک‌ها هستند چراکه امنیت به آن‌ها ثابت‌ شده و می‌دانند امنیت حاکم است در صورتی که در گذشته چنین امنیتی را در کشور نداشتیم.

وی در خصوص جشنواره نزسا گفت: سالانه این جشنواره را برگزار می‌کنیم تا خانواده‌های علاقه‌مند نیروهای زمینی سپاه از کل کشور در یک اردو جمع شوند و در کنار هم کار مشترکی را انجام دهند.

سردار عراقی ابراز کرد: همه خانواده‌ها در این جشنواره در کنار هم جمع می‌شوند تا در یک فضای سالم فعالیت‌های ورزشی را به نحو احسن انجام دهند و به رقابت بپردازند.

وی افزود: پشتیبانی ورزشی نیروی زمینی سپاه پاسداران بودجه بسیار محدودی دارد و هر ساله به دنبال این بوده تا نهادی اسپانسر یک دوره از جشنواره باشد که برای این دور بیمارستان شهید صدوقی اصفهان میزبانی این جشنواره را بر عهده گرفت.

جانشین نیروی زمینی سپاه پاسداران خاطرنشان کرد: سلامت خانواده‌های کسانی که برای امنیت این کشور تلاش می‌کنند اهمیت دارد، چراکه خانواده این افراد باید سالم باشند تا بتوانند آن‌ها را یاری کنند.

وی در پایان تأکید کرد: همیشه باید برای رسیدن به‌ حق باید تلاش و تحقیق انجام داد و کسی که فکر کند خودش حق است نتیجه‌اش گروه تروریستی داعش می‌شود چراکه آن‌ها تحقیق نکرده و خود را حق می‌دانند.

انتهای پیام/فارس

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.