سرویس: غیر تولیدی 14:43 - شنبه 13 شهریور 1395

مدیرکل بنیاد شهید اصفهان:

نخستین سالگرد بزرگداشت شهدای فاجعه منا در اصفهان برگزار می‌شود

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان از برگزاری نخستین سالگرد بزرگداشت شهدای فاجعه منا خبر داد.

به گزارش اصفهان شرق، داریوش وکیلی در نشست بررسی برنامه‌های بزرگداشت شهدای منا که در دفتر معاون سیاسی امنیتی استاندار اصفهان برگزار شد، با تبیین اهداف و سیاست‌های ستاد بزرگداشت شهدای منا به بی‌کفایتی رژیم آل‌سعود و ابعاد وسیع فاجعه اسفناک منا اشاره کرد و اظهار داشت: هماهنگی جهت اعزام خانواده معظم شهدای منا به منظور دیدار با مقام معظم رهبری و رئیس‌جمهور، برگزاری نخستین سالگرد شهدای فاجعه منا با محوریت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و سازمان حج و زیارت از جمله برنامه‌های گرامیداشت شهدای فاجعه منا خواهد بود.

وی افزود: همچنین در گلستان شهدای اصفهان دعای عرفه به یاد شهدای فاجعه منا و شهدای عرفه برگزار و نمایشگاهی با موضوع فاجعه منا، بی‌تدبیری و بی‌کفایتی رژیم آل‌سعود برپا خواهد شد، علاوه بر آن صدا و سیمای مرکز اصفهان برنامه‌هایی در این رابطه را پخش خواهد کرد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان خاطرنشان کرد: دیدار خانواده معظم شهدای منا با استاندار و امام جمعه اصفهان ترتیب داده خواهد شد و شهرداری اصفهان ضمن انجام تبلیغات محیطی و اطلاع‌رسانی مراسم، یکی از میادین شهر را به نام شهدای فاجعه منا نامگذاری خواهد کرد.

وی تصریح کرد: یکی دیگر از برنامه‌هایی که توسط صدا و سیمای مرکز اصفهان در راستای بزرگداشت شهدای فاجعه منا برگزار می‌شود با حضور بازماندگان و شاهدان عینی فاجعه منا به صورت پخش مستقیم است که پوشش خبری آن نیز توسط دیگر رسانه‌ها صورت می‌گیرد.

وکیلی بیان کرد: مراسم نخستین سالگرد بزرگداشت شهدای فاجعه منا به همت بنیاد شهید استان با حضور زائران بیت‌الله‌الحرام سال 94 و تمام زائرانی که امسال باید به مکه مکرمه و مدینه منوره مشرف می‌شدند و عوامل و مدیران کاروان‌ آن‌ها برگزار خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان، مدیرکل صدا و سیمای مرکز اصفهان، مدیرکل حج و زیارت استان، مسئول نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در استان، رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان، شهردار اصفهان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج)، رئیس دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه و نماینده خانواده شهدای منا در این نشست حضور داشتند.

انتهای پیام/تسنیم

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.