سرویس: تولیدی » خبر پوششی 22:34 - یکشنبه 06 بهمن 1392

شهر هرند

نشست مشترک فرمانده انتظامی استان اصفهان در جمع مسئولين بخش جلگه

فرمانده ی نیروی انتظامی استان در راستای نشست مشترک خود با مسئولين بخش جلگه در راستای درخواست مسئولین بخش در رابطه با احداث برخی ادارات نیروی انتظامی در بخش جلگه، قول مساعد داد.

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق از هرند:سردارآقاخانی فرمانده انتظامی استان و جناب سرهنگ یاردوستی فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان درنشستي با جمعي از مسئولين  شهر هرند از جمله امام جمعه هرند ، بخشدار جلگه ، شهردار و اعضاي شوراي اسلامي ، مسئولين كلانتري هرند و پليس راهور بخش جلگه مسايل و مشكلات نيروي انتظامي شهر و بخش را بررسي و راهكارهاي نهايي را به جلسه ارائه دادند.

در این دیدار حسینی بخشدار ضمن تقدیر و تشکر از زحمات شبانه روزی نیروهای انتظامی و پرسنل زحمتکش این نیرو در بر قراری نظم و امنیت در سطح بخش گفت: برای ارائه خدمات بیشتر توسط نیروی انتظامی و مرتفع شدن مشکلات بخش، این بخش نیاز به  استقرار پلیس + 10، مرکز تشخیص هویت، حوزه ي نظام وظيفه و رفع کمبودهای پلیس راهور و استقرار پاسگاه در مرکز دهستان امامزاده عبد العزیز را دارد.

سردار آقاخانی، فرمانده ی نیروی انتظامی استان  که خود از فرماندهان جبهه و جنگ می باشد، ضمن یاد از شهداي انقلاب و جنگ تحميلی به ويژه سرداران شهيد رضا صفار هرندي، سردار آقابابايي و مرتضي اميني، اين شهدای عزیز را معرف شهر هرند دانست و بیان داشت که  مردم شهید پرور و ولايتمدار هرند در تمامي عرصه هاي انقلاب حضور فعال داشته اند.

نشست سردار آقاخانی در هرند

وی در مورد استقرار پليس + 10، استقرار انگشت نگاري در كلانتري 44 شهر هرند، استقرار حوزه ي نظام وظيفه و رفع كمبودهاي پليس راهور نيز قول مساعد داد و افزود: استقرار پاسگاه در مركز دهستان امامزاده عبدالعزيز باتوجه به دستورالعمل نیروی انتظامی در سال جاری، در دستور كار آتي نيروي انتظامي است.

ايشان در پايان با اشاره به تخلفات آموزشگاه آدينه و خلع مديريت اين آموزشگاه ، شكايات شخصي از ايشان را با توجه به مدارك و مستندات ارائه شده به تصميمات در نشستهاي بعدي نيروي انتظامي موكول نمودند .

حجت الاسلام والمسلمین اصل حسینی امام جمعه ی شهر هرند نیز از نیروی انتظامی به خاطر زحمات فراوان این نیرو تقدیر و تشکر کرد.

در ادامه محمد علي جعفری ، رئيس شورای اسلامی شهر هرند با اشاره به قدمت شهر هرند و استقرار سه مرکز دانشگاهی ، حوزه ی علمیه ی امام هادی و رفت و آمد بیش از سه هزار دانشجو در سه مرکز دانشگاهی و تردد نزديك به 1200 كاميون و كاميونت و تريلر در جاده نايين به شهرضا ، خواستار رفع مشكلات جاده كوهپايه به هرند  و همچنين ايجاد كمر بندي در كنار شهر هرند شد .

نشست سردار آقاخانی در هرند

سپس هاشمی یکی از اعضای شورای اسلامی شهر هرند، خواستاراستقرار پلیس + 10 درهرند، پیگیری تخلفات آموزشگاه آدينه و مشخص شدن تکلیف این آموزشگاه و رفع مشكلات پلیس راهور در هرند شد.

شهبازی، شهردار هرند نيز ضمن قدردانی از زحمات  نیروهای کلانتری هرند و پلیس راهور و با توجه به اینکه پیشگیری بهتر از درمان است،خواستار آموزش شهروندان توسط نیروی انتظامی شد تا به يك جامعه ي پوياتری برسيم.

در این دیدار امینی فرمانده گردان  102 شهر هرند ضمن رساندن سلام نیروهای بسیجی و ایثارگر هرند، گفت: بسیجیان منطقه و شهر آماده هر گونه همکاری با نیروی انتظامی هستند.

با توجه به اینکه امینی از چهره های  فرهنگی شهر است از نيروهاي کلانتری و پلیس راهور به خاطر همکاری آنها در اجرای مراسمات فرهنگی و مذهبی  شهر تشکر کرد .

پس از اين جلسه كليه حضار در جلسه بر سر مزار سه شهيد گمنام شهر هرند در بوستان شهداي گمنام رفته و ضمن اداي احترام به اين سه شهيد ، ياد و خاطره سرداران و 72 شهيد شهر هرند را گرامي داشتند .

نشست سردار آقاخانی در هرند  نشست سردار آقاخانی در هرند نشست سردار آقاخانی در هرند

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.