سرویس: اخبار شهرستان 15:38 - جمعه 12 شهریور 1395

امام جمعه کفران:

دشمن با افزایش توان نظامی کشور، به وحشت می افتد

حجت الاسلام شریفی گفت: ما تا میتوانیم توان نظامی خود را فزایش میدهیم تا دشمن از ما بترسد و فکر تجاوز را از ذهن خود بیرون کند.

به گزارش اصفهان شرق، امام جمعه روستای کفران با دعوت و توصیه نماز گذاران به تقوای الهی فرمودند تقوا در صورت رعایت آن عاقبت بخیری را به دنبال دارد. ایشان ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت امام جواد (ع) به حدیثی از ایشان اشاره کردند و فرمودند:«مهدی (عج) آن امامی است که در غیبت،مردم وظیفه دارد منتظر او باشند و در صورت ظهور از اون اطاعت کنند».

امام جمعه کفران با یاد و خاطره شهدای منطقه به خصوص«حسن اسماعیلی ابوالخیری، اولین شهید منطقه و شهید شهریار جیرودی» را گرامی داشتند و عُلو درجات را از خداوند متعال خواستار شدند.

ایشان سپس به مناسبت های هفته اشاره کردند که اولین مناسبت آن روز شهادت رئیسعلی دلواری که روز استعمار نامیده شده است می باشد. دومین مناسبت اول ذی الحجه و روز ازدواج حضرت علی (ع) با حضرت فاطمه(س) است که روز ازدواج نامیده شده است.مناسبت بعدی روز 17 شهریور که در میدان شهدای امروزی تهران رژیم ستم شاهی مردم را به خاک و خون کشید که بعد ها متوجه شدند که فرمانده اصلی آن صهیونیست ها بودند.

حضرت حجت الاسلام و المسلمین شریفی به مسائل روز به گفته رهبری اشاره کردند و فرمودند سامانه پدافند هوایی ارتش خط مقدم ماست که اگر دشمنی تجاوز کند ضربه سختی خواهد خورد. ما تا میتوانیم توان نظامی خود را فزایش میدهیم تا دشمن از ما بترسد و فکر تجاوز را از ذهن خود بیرون کند. رهبر انقلاب در مورد دو حزب در آمریکا می فرماید: این دو حزب هیچ صلاحیت اخلاقی که در مورد جمهوری اسلامی اظهار نظر کند را ندارند این دو حزب هستند که جنگ های عراق و افغانستان را به وجود آوردند و مسلمانان را به جان هم انداختند.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.