سرویس: اخبار شهرستان » جرقویه سفلی 01:00 - دوشنبه 07 بهمن 1392

در جرقویه سفلی:

بازدید رییس پلیس راهور استان اصفهان از منطقه ی جرقویه سفلی

رییس پلیس راهور استان در سفری یک روزه به بخش جرقویه سفلی از نزدیک با مشکلات و محرومیت این منطقه آشنا شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری اصفهان شرق: سرهنگ غلامی رییس پلیس راهور استان در سفری یک روزه از 3 شهر نیک آباد، محمد آباد، نصرآباد از منطقه ی جرقویه سفلی بازدید به عمل آورد.

در این جلسه که در بخشداری جرقویه سفلی برگزار شد درخواست هایی مبنی بر دایر کردن مرکز راهنمایی و رانند گی در این بخش از سوی مسئولین بخش مطرح و مصوباتی در این رابطه به همراه داشت.

دایر کردن مرکز راهنمایی و رانندگی در منطقه با تجهیزات کامل و ایجاد مکان این مرکز توسط بخشداری، ایجاد مرکز صدور گواهینامه موتورسیکلت و معاینه ی فنی خودروهای سبک توسط بخش خصوصی از مصو بات مطرح شده در این جلسه بود. سرهنگ غلامی در رابطه با تکمیل جاده ی مواصلاتی محمدآباد به نصرآباد قول مساعد داد تا این موضوع را با سرهنگ رضایی رییس پلیس راه استان مطرح کند.

بخشدار جرقویه سفلی

حسن جعفری هرندی بخشدار جرقویه سفلی در خصوص پروژه ی راه محمدآباد-نصرآباد اظهار داشت: مبلغی در خصوص آغاز این پروژه به پیمانکار داده شد و دکتر کامران در خصوص تامین اعتبار، پیگیری های لازم را در مجلس خواهد نمود.

وی حضور مسئولین در این بخش را موثر دانسته و خاطر نشان کرد: حضور مستقیم مسئولین از این بخش در جهت شناخت محرومیت ها و مشکلات در این منطقه موثر و مفید است.

بخشدار در پایان با توجه به مرکز پلیس+10 در شهر نیک آباد، استقبال مردم را با شکوه خواند و اظهار داشت: با توجه به اینکه این دفتر دو بخش جرقویه سفلی و علیا را پوشش می دهد مسئولین این دفتر از استقبال بالای ارباب رجوعان خبردادند. در این رابطه می بایست فکر افزایش خدمات در این دفتر را در جهت رفاه مراجعه کنندگان داشته باشیم.

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.