سرویس: غیر تولیدی 12:40 - پنجشنبه 11 شهریور 1395

شهردار اصفهان مطرح کرد:

بسته حمایتی برای شهروندان/سال آینده طلسم قطار شهری اصفهان شکسته می شود

شهردار اصفهان امروز با حضور در برنامه رادیویی “صدای شهر” خبرهای خوشی برای شهروندان اصفهانی داشت که اهدای جوایز به شهروندان خوش حساب بخشی از آن بود.

به گزارش اصفهان شرق، مهدی جمالی نژاد در برنامه رادیویی “صدای شهر”  گفت: توزیع قبوض عوارض نوسازی از 15 شهریورماه در شهر اصفهان آغاز می شود و به شهروندان خوش حسابی که در پرداخت عوارض مشارکت جدی داشته باشند ، در جشنی که به همین مناسبت برگزار می شود به قید قرعه جوایز ارزنده ای اهدا می شود.
وی تاکید کرد: “بسته حمایتی برای شهروندان” نوید دیگری است که ارمغان شهرداری اصفهان برای شهروندان اصفهان خواهد بود .
شهردار اصفهان اظهارکرد: روز گذشته و در سی و یکمین هفته برنامه”هر هفته چندین افتتاح” بیش از 35 میلیارد تومان پروژه افتتاح و تقدیم شهروندان شد که افتتاح تقاطع زیرگذر شهید مطهری، رونمایی از خرید مجازی فروشگاه کوثر 8 که همراه با جشنواره خرید کالای ایرانی اقدامی نوآورانه به شمار می رود و فاز یک و 2 بلوک 26 در شهرک کارگاهی امیرکبیر از جمله پروژه ها بود.
وی در خصوص آغاز فعالیت پلیس های افتخاری ترافیک در اصفهان گفت: این طرح برای اولین بار در کشور کلید می خورد و از هفته آینده شهروندان پلیس های افتخاری ترافیک را در نقاط مختلف شهر می بینند.
جمالی نژاد تصریح کرد: برای داشتن شهری آرام و روان باید فرهنگ ترافیک شهروندان ارتقا یابد و پلیس ترافیک که برگرفته از همراهی سخاوتمندانه همه ظرفیت ها از جمله مردم، مسؤولان، متخصصان، ورزشکاران، پزشکان و اصناف مختلف بود، تقویت شود.
وی تاکید کرد: این اتفاق فرهنگی و ترافیکی برای اولین بار در کشور کلید می خورد تا این خواسته مردمی در خصوص “کاهش معضلات ترافیکی “محقق شود.
شهردار اصفهان در ادامه با بیان اینکه بسته هدیه ای شهرداری اصفهان به مناسبت اعیاد غدیر و قربان برای شهروندان اصفهانی در راه است، گفت: بهره برداری از فاز 2 قطار شهری اصفهان به همراه 4 ایستگاه آن یکی از  پروژه های این بسته است تا با افتتاح آن توسط “جهانگیری – معاون اول رییس جمهور” شیرینی قطار شهری را تعداد بیشتری از شهروندان بچشند.
وی ابراز امیدواری کرد سال آینده فاز سوم خط یک قطار شهری اصفهان که تا صفه امتداد می یابد افتتاح می شود تا طلسم چند ساله قطار شهری اصفهان شکسته شود.
جمالی نژاد بهره برداری از تقاطع غیر همسطح 25 آبان که یکی از فنی ترین پل های اجرا شده در شهر اصفهان است را از دیگر پروژه های بسته هدیه ای شهرداری اصفهان اعلام کرد و افزود: تقاطع غیر همسطح 25 آبان بزرگترین دهانه پل کشور را دارد که با همت معاونت عمران شهری شهرداری اصفهان انجام شد و در انتظار حضور یکی از مقامات کشوری برای افتتاح است.
وی عنوان کرد: شهر اصفهان شهری گردشگرپذیر است و گردشگری یکی از 3 محور توسعه آن به شمار می رود از این رو باید با دید متفاوت زیرساخت های گردشگری آن توسعه یابد که در این راستا نوسازی ناوگان تاکسیرانی فرودگاه اصفهان با 160 خودرو آریو از جمله پروژه های بسته هدیه ای شهرداری به شهروندان است.
شهردار اصفهان تاکید کرد: شهرداری اصفهان درصدد است مابقی ناوگان تاکسیرانی را هم نوسازی کند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به خرید 500 دستگاه اتوبوس برای نوسازی ناوگان اتوبوسرانی اشاره و تصریح کرد: 500 دستگاه اتوبوس خریداری شده به تدریج تا پایان سال جاری به ناوگان اضافه می شود تا بتوانیم در کاهش آلودگی هوا، تسهیل در رفت و آمد شهروندان گامی بلند برداشته باشیم.
جمالی نژاد به حضور 210 فارسی آموز از نقاط مختلف دنیا در اصفهان اشاره کرد و گفت: انتخاب شهر اصفهان برای دومین سال متوالی به عنوان شهر هوشمند زیرساخت و فرصت های سرمایه گذاری در کشور رویداد ارزشمندی برای شهر و شهروندان است.
وی تصریح کرد: انعقاد تفاهم‌نامه توسعه زیرساخت شبکه فیبرنوری اصفهان با همکاری بخش خصوصی و با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از دیگر اتفاق هایی بود که برای ارتقای زیرساخت های شهر رقم خورد.

انتهای پیام/ایمنا

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.