سرویس: غیر تولیدی 09:30 - پنجشنبه 11 شهریور 1395

رئیس ستاد اقامه نماز قم در اصفهان:

مطرح شدن حقوق‌های نجومی در جامعه، مانع از گسترش فساد شد

رئیس ستاد اقامه نماز استان قم در اصفهان با اشاره به موضوع حقوق‌های نجومی گفت: مطرح شدن این موضوع در جامعه، توانست مانع از گسترش فساد شود.‌

به گزارش اصفهان شرق، حجت‌الاسلام محمدصادق کفیل در همایش گرامیداشت روز بسیج کارمندان در استان اصفهان اظهار داشت: امام زمان(عج) با ظهور خود، خودگرایی را به خدا گرایی و تمدن بشری را به تمدن توحیدی تبدیل می‌کند و دولت کریمه ایشان تشکیل می‌شود، همان دولتی که در دعای افتتاح از آن یاد شده است.

وی با بیان اینکه بر اساس روایات اسلامی مدیران جامعه باید صالح باشند تا توده مردم صالح شوند، افزود: امام راحل بیداری اسلامی را پیش بینی کرده بود و فرمودند که مردم باید بیدار باشند و دولت اسلامی را تشکیل دهند تا امام زمان(عج) ظهور کنند.

رئیس ستاد اقامه نماز استان قم بیان کرد: دولت اسلامی رقم زننده ظهور است و دنیا باید دولت اسلامی را تشکیل دهد تا ظهور اتفاق بیافتد از سوی دیگر اگر قصد داشته باشیم فعالیت‌های دینی را در جامعه پیاده کنیم لازم است تا ذهن مدیران دینی باشد.

وی با بیان اینکه در دعای ندبه، به دنبال امامی می‌گردیم که عدالت خواه، ظلم ستیز و استکبار ستیز باشد، تصریح کرد: انقلاب انقلاب اسلامی اصل بقاء فروع دین و بسترساز ظهور امام زمان(عج) است و اگر پیوند با انقلاب اسلامی در جامعه گسترش پیدا نکند نمی‌توان عاشورایی زندگی کرد.

کفیل با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب درباره انقلابی بودن و انقلابی ماندن گفت: شرط بقاء اسلام، انقلابی شدن است و کارمندان و کارکنان باید انقلابی باشند و انقلابی عمل کنند، اگر در اداره‌ای مشکلی رخ دهد بدون شک مردم آن را به انقلاب نسبت می‌دهند، بنابراین باید با رفتار بسیجی به دنبال برطرف کردن مشکلات مردم و خدمت‌رسانی به آنان بود.

وی نگهداشتن انقلاب اسلامی و حفظ آن را مهم دانست و بیان کرد: برای نگهداشتن انقلاب، لازم است تا جامعه دین‌دار، جامعه‌ای «دین‌ یار» باشد تا شاهد تشکیل دولت اسلامی و پیشرفت انقلاب اسلامی باشیم.

رئیس ستاد اقامه نماز استان قم اضافه کرد: بسیجی همواره از همه یک گام جلوتر است و کارمندان بسیجی در ادارات خود، به دنبال ایجاد دولت اسلامی و برطرف شدن مشکلات همکاران و مردم هستند.

وی با اشاره به موضوع حقوق‌های نجومی تصریح کرد: مطرح شدن این موضوع در جامعه، توانست مانع از گسترش فساد شود و اگر فضای دین یاری در جامعه حکمفرما شود بدون شک دولت کریمه تشکیل می‌شود.

کفیل گفت: برای احیاء روحیه انقلابی در جامعه لازم است فرهنگ ایثار و شهادت زنده شود همان فرهنگی که به خوبی می‌تواند بسیاری از آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی ما را پوشش دهد و برنامه‌های گسترده دشمن در این زمینه را خنثی کند.

انتهای پیام/تسنیم

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.